Sinteza săptămânii 19 – 23 martie 2012

Incepand din aceasta saptamana, toate cele sase magazine Al Comsib preluate de PROFI in februarie 2012 sunt deschise, beneficiind de o noua prezentare, de o gama mai larga de produse, de preturi atragatoare si de ofertele PROFI.

Carrefour deschide cel de-al 50-lea supermarket din tara, in Ploiesti, Bd. Republicii nr.177, Bl.10 E, in Piata Mihai Viteazu, cel de-al 3-lea Carrefour Market din oras. Angst va deschide in data de 28 martie 2012 un nou magazin de tip franchiza Carrefour, in Bucuresti, pe Calea 13 Septembrie Nr. 231 A. Este cel de-al 5-lea magazin Carefour Expres Angst.

Mega Image a inaugurat doua noi magazine in aceasta saptamana: Mega Image Maior Coravu in Bucuresti si Mega Image Comarnic, pe Valea Prahovei.

Anul 2012 aduce semne timide, dar încurajatoare de restabilire a optimismului: românii îşi consideră situaţia financiară şi perspectivele actuale ceva mai bune decât în urmă cu un an. Informaţiile provin din Barometrul de Încredere a Consumatorului, studiu cofinanţat de Comisia Europeană şi realizat lunar de GfK România.

Kraft Foods a lansat pe piaţa din România un nou sortiment de biscuiţi săraţi, TUC Smântână şi Ceapă.

Danone România aduce noutăţi în două dintre cele mai cunoscute game ale sale, Activia şi Nutriday: Activia cu cereale integrale, nuci şi miere, Nutriday Delicios cu prăjitură alba ca zapada, Nutriday Delicios cu biscuiţi cu ciocolată şi portocale şi Nutriday Delicios cu chec.

Brandul Kandia, aparţinând celui mai mare producător român de dulciuri, Kandia Dulce, și-a schimbat identitatea, prezentând o nouă rețetă, o nouă formă și un nou ambalaj pentru produsele sale, iar toate acestea comunică plăcerea intensă a ciocolatei.

amb Wine, parte a consortiului austriac amb Holding, a lansat oficial brandul de vinuri premium LILIAC Transylvania.

Compania de strategie şi design de brand BrandTailors semnează dezvoltarea brand-ului Delicina, o gamă de produse „ready-meal” aparţinand Scandia Food, care inaugurează o nouă abordare în industria FMCG din România.

Granddis a lansat o nouă gamă de produse premium – Rose Mary Vermouth şi lichiorul Rose Mary Cherry – create şi produse special în Italia pentru distribuitorul din România.

Pe 17 martie 2012, peste 430.000 de oameni din 161 de ţări şi-au unit forţele pentru a stabili două noi recorduri mondiale care să marcheze St. Patrick’s Day şi care să transforme oficial această zi în „The Friendliest Day of The Year”. În România, peste 45.000 de români au sărbătorit sâmbăta trecută în stil irlandez cu Guinness.

În perioada 15 martie – 31 mai 2012, Hochland România desfăşoară promoţia naţională “Cașcavalerii Gustului te premiază”.

METRO Cash & Carry îşi continuă dezvoltarea în anul fiscal 2011, extinzându-şi şi mai mult portofoliul internaţional de 30 de ţări.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 19 – 23 martie 2012

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: