Sinteza săptămânii 2 – 6 martie 2015

Articol PREMIUM: Cum se descurcă retailerii alimentari care au magazin online? Ultimele evoluții din această piață

Recomandare retail-FMCG.ro: interviu cu Bogdan Chiriţoiu, Preşedintele Consiliului Concurenţei despre instrumentul Monitorul Preţurilor plus un research al revistei noastre despre alte instrumente similare implementate în Europa.

Retail

grocery1Volumul de retail (comerţul cu amănuntul) din România a crescut cu 7,3% în luna ianuarie 2015, comparativ cu ianuarie 2014, aceasta fiind a patra mare creştere înregistrată de o ţară membră a Uniunii Europene, după Luxemburg (10,7%), Ungaria (8,2%) şi Polonia (7,5%), conform Eurostat (Oficiul European de Statistică).

Credit foto: Shutterstock

Cu ocazia aniversării celor 11 ani de la deschidere, Carrefour România a inaugurat noua imagine a Centrului Comercial Carrefour Colentina, marcând astfel principalele beneficii pe care proiectul de remodelare le aduce clienţilor şi partenerilor comerciali.

Rețeaua PROFI s-a extins la 283 de magazine prin inaugurarea la Pitești, Jud. Arges, a unei unități, a opta din cele cel puțin 71 planificate să fie adăugate în 2015.

Selgros Cash&Carry România a demarat o campanie integrată cu execuții pentru TV, digital, radio și outdoor creată și produsă de GAV, sub umbrela de comunicare „Selgros – pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri.”

Carrefour România și Green Group prezintă rezultatele sistemului de colectare selectivă a deșeurilor SIGUREC și anunță planurile de dezvoltare a proiectului pentru noul an.

Echipa Lidl se extinde și lansează pentru al doilea an consecutiv un program de pregătire și specializare – Campionatul de Management.

Retail internaţional

Grupul francez Carrefour, al doilea mare retailer mondial şi numărul 1 în Europa, a anunţat că în acest an va cheltui până la 2,6 miliarde de euro după ce relansarea hypermarketurilor sale din Europa a început să-şi facă simţite efectele.

FMCG

Produsele din gama frişcă vegetală Creme Pâtisserie ale producatorului german Meggle au trecut printr-un proces de rebranding ce constă, în principal, în modificarea designului ambalajului. Aceste modificări oferă o identificare mai bună a mărcii şi o vizibilitate mai mare în raft.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de Euro), în creștere cu peste 10 % față de 2013, când a înregistrat 138 de milioane de lei.

Financiar

Comercianţii care nu vor emite bonuri fiscale către cumpărători pot fi sancţionaţi, începând din 1 martie 2015, cu amenzi cuprinse între 10.000 şi 15.000 de lei, dar şi cu suspendarea activităţii, potrivit Ordonanţei de Guvern privind reducerea evaziunii fiscale, intrată în vigoare începând cu 1 martie 2015.

Evenimente

A noua ediţie PR Forum ce va avea loc pe 26 – 27 martie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, este un eveniment care se adresează practicienilor şi specialistilor în relaţii publice şi comunicare, organizat de către compania Evensys.

Studii

Conform celui mai recent studiu MasterCard, subiectul discuțiilor utilizatorilor s-a mutat de la neîncrederea în siguranța plăților mobile, la experiențele digitale îmbunătățite pe dispozitive mobile.

Conform studiului calitativ realizat în luna februarie de Exact Cercetare și Consultanță, au fost identificate principalele momente de consum ale celor 2 categorii de apă îmbuteliată, criteriile după care acestea sunt consumate, precum și avantajele și dezavantajele aduse de consumul acestora.

Studiu Leonidas Ciocolată Belgiană: Bărbații care aleg să ofere în dar unei femei o cutie cu ciocolată au 41% șanse să o cucerească prin răsfăț, 21% să fie văzuți ca sinceri și 52% să fie considerați chic și moderni.

Servicii:

Compania globală de tehnologie Samsung Electronics Co., Ltd a prezentat Samsung Pay, un serviciu de plată pe mobil, care le va permite deținătorilor de carduri MasterCard să-și folosească smartphone-ul Samsung Galaxy S6 pentru cumpărăturile de zi cu zi.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,827 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 2 – 6 martie 2015
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: