Sinteza săptămânii 27 – 31 octombrie

revista retail-FMCG.ro oferă 5 invitaţii gratuite la evenimentul retailArena – Innovation in Retail, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comerţului tradiţional şi online din acest an.

 Povestea săptămânii: “ROM are ceva ce nu poate fi fabricat și comercializat: emoție!” – un interviu cu Gabriela Munteanu, Director Marketing Kandia Dulce, cu ocazia aniversării a 50 de ani de prezenţă a brandului ROM pe piaţă.

HeaderFB1Retail

Carrefour a deschis cel de-al treilea supermarket Market din orașul Buzău, ridicând numărul total de magazine în acest format la 85.

PROFI a deschis primul său magazin din Rupea și alte două unități la Timișoara, rețeaua extinzându-se astfel la 123 de localități şi 258 de unităţi.

FMCG

Lansarea Cuvee GUY DE POIX, un vin exclusivist creat în onoarea şi memoria contelui Guy de POIX, marchează aniversarea a 20 de ani de la înfiinţarea cramelor S.E.R.V.E., primul producător privat de vinuri din România.

SENIORHYPER, agenția de advertising digital a grupului Lowe, marchează o nouă premieră pentru industria publicitaţii din România, fiind prima agenție care realizează în țara noastră o activare dedicată folosind Oculus Rift, dispozitivul de realitate virtuală.

Creștere de 4% a cifrei de afaceri pentru Agricola Bacău, în primele 9 luni ale anului.

Servicii

“În acest domeniu, credem că referințele sunt cruciale” – interviu cu Iulian Motoi, Elian Solutions, unul dintre principalii furnizori de servicii ERP din România.

La un an de la intrarea pe piaţă a soluţiei SEQR, în parteneriat cu Garanti Bank, Seamless România lansează SEQR Tab, soluţia prin care plăţile cu smartphone-ul pot fi încasate pe orice dispozitiv.

Târguri şi expoziţii

Compania Ana şi Cornel participă la Târgul Internaţional Indagra Food, eveniment dedicat producătorilor de alimente şi furnizorilor de tehnologii și echipamente de procesare în industria alimentară, ce va avea loc anul acesta în cadrul Pavilionului Central Romexpo, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie.

Pentru al doilea an consecutiv, Carrefour România este prezent la târgul INDAGRA cu un stand dedicat Universului Bio Carrefour, în cadrul căruia producătorii români de produse organice sunt invitaţi să devină parteneri și furnizori ai lanțului de magazine.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 27 – 31 octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: