Sinteza săptămânii 27 februarie – 2 martie

METRO Cash & Carry Romania organizează în perioada 7-11 martie 2012 cea de-a treia ediţie a evenimentului METRO EXPO, locul de întalnire a profesioniştilor din industria FMCG, la nivel naţional.

Consiliul Concurenţei a anunţat că a autorizat operaţiunea de concentrare economică realizată de către SC Profi Rom Food SRL prin preluarea controlului unic asupra activităţii a şase magazine deţinute de către SC AL COMSIB SA în oraşul Sibiu.

Reţeaua de magazine Kaufland, aparţinând Schwarz Group, a inaugurat un magazin în Alexandria, jud. Teleorman. Reţeaua germana a ajuns în România la un număr de 75 de magazine.

METRO Cash & Carry România lansează programul „La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional. Aproximativ 200 de magazine de pe piaţa românească s-au alăturat acestui program, peste 80 dintre acestea fiind deja funcţionale după proiectul pilot de succes.

Mega Image a inaugurat supermarketul din Plaza Romania, de pe Bd. Timisoara, nr 26. Acesta este cel de-al treilea magazin deschis ce provine din lantul Gmarket, achizitionat anul trecut in luna Octombrie. Mega Image va continua deschiderile in luna Martie, avand in plan inaugurarea a 8 noi magazine in aceasta luna (inclusiv Mega Image Plaza).

real,- lansează o nouă colecţie fashion de primăvară-vară 2012, valabilă pe perioada 23 februarie – 13 martie 2012, iar până pe data de 7 martie, real,- organizează şi un Târg al florilor.

Campania “Zâmbet de copil” inițiată de Lidl în decembrie anul trecut pentru sprijinirea copiilor din comunităţi sărace din România a strâns suma de 150.000 lei. Astfel, 200 de copii din centrele educaţionale Salvaţi Copiii beneficiază de o masă zilnică timp de 3 luni (în total se vor oferi 13.200 de mese) și 500 de familii vor primi pachete constând în alimente de bază și produse igienico-sanitare de primă necesitate.

Producătorul francez de lactate Danone împlineşte în acest an 93 de ani de existenţă, iar pe piaţa din România Danone este prezent încă din anul 1996, an în care este înregistrată Societatea DANONE P.D.P.A. O scurtă istorie Danone în România aici.

HEINEKEN România a înregistrat rezultate pozitive în 2011: cifra de afaceri neta a crescut cu 11,5% în 2011 față de 2010, ajungând la 1.042 milioane RON, în timp ce volumul vandut de companie a inregistrat o crestere de 7,5%, in 2011 fata de 2010.

Carlsberg, sponsor oficial al UEFA EURO 2012, a fost gazda unui eveniment media internaţional, organizat la sediul central de la Copenhaga, celebrând astfel 100 de zile până la începerea competiţiei.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 27 februarie – 2 martie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: