Sinteza saptamanii 30 ianuarie – 3 februarie

Mega Image a deschis in aceasta saptamana un nou supermarket Shop&Go in Bucuresti, ajungand astfel la un total de 10 magazine sub acest brand.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 6 februarie 2012 a unui magazin nou construit, in Bucuresti, reţeaua sa din România însumând în prezent 134 magazine. Până la sfârşitul acestui an conducerea Lidl preconizează că se va ajunge la un număr de 200 de magazine.

Compania real,- Hypermarket anunţa la sfârşitul lunii decembrie 2011 că va inchide magazinul situat in comuna Ghiroda, Strada Aeroportului nr 86, judetul Timis. Ca urmare a cestei decizii real,- Hypermarket România a finalizat în aceste zile procesul de relocare a angajaţilor acestui magazin. Pănă la sfârşitul lunii martie 2012, în procent de 100%, angajaţii îşi vor continua cariera tot în cadrul companiei, în celelalte două magazine deschise în Timişoara.

Potrivit Institutului Naţional de Statistică, în luna decembrie 2011, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 10,3% respectiv, cu 0,3%.

Articolele de îmbrăcăminte/încălțăminte și produsele electronice sunt preferatele utilizatorilor de internet din România când vine vorba de cumpărăturile online, în topul acestor activități fiind plata facturilor la diferite utilități, potrivit unui studiu derulat de Daedalus Millward Brown în perioada noiembrie 2011 – ianuarie 2012.

Rezultatele unui nou raport global publicat astăzi de marca OREO şi Ipsos Public Affairs indică faptul că din România în Polonia şi din Portugalia în Venezuela, spiritul copilăriei este în pericol. Studiul arată că majoritatea părinţilor chestionaţi consideră că generaţiile de copii din ziua de azi cresc mai repede decât cele anterioare.

HEINEKEN în România schimbă Identitatea Vizuală a companiei și începând cu 1 februarie 2012 va folosi un logo nou pe toate materialele companiei, aliniindu-se astfel la standardele internaționale HEINEKEN. Schimbarea reflectă evoluția și succesul companiei la nivel local și global.

Finala dezbaterii “Berea se bea pentru Gust?”, o campanie Ciuc Premium – care isi propunea sa afle de ce bea romanul bere si cum ar trebui sa alegem o bere – s-a dat intre Echipa Gustului – Razvan Exarhu si Adrian Georgescu – si echipa “Pentru ca pot” – bloggerul Adi Hadean si comediantul Teo.

Consiliul de administraţie al Grupului francez de retail Carrefour şi-a ales ieri, în unanimitate, un nou Preşedinte şi CEO, în persoana lui Georges Plassat, care îl va înlocui pe Lars Olofsson începând cu 18 iunie 2012. Plassat este în acest moment Preşedinte şi CEO al Vivarte Group.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza saptamanii 30 ianuarie – 3 februarie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: