Sinteza săptămânii 4 – 8 august

Retail

Mega Image Pod BaneasaMega Image a anunţat că a agreat preluarea celor 20 de magazine operate de rețeaua Angst, situate în București. În acest moment, preluarea magazinelor Angst este în proces de aprobare de către Consiliul Concurenței.

Kaufland a deschis un nou magazin în Bucureşti, pe bulevardul Bucureşti Noi, aceasta fiind cea de-a 94 unitate a reţelei din România. Magazinul din Bucureştii Noi este cel de-al 7-lea magazin din Bucureşti.

Lidl continuă investiţiile în România şi deschide la eforie Nord un magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 177 de magazine.

În perioada 7-13 august, producătorii români de legume-fructe sunt așteptați în oricare hipermarket Carrefour din țară pentru a deveni parteneri și furnizori ai lanțului de magazine Carrefour.

PROFI a deschis două magazine la Mediaş şi la Târgu Mureş, reţeaua ajungând să numere 238 de unităţi în întreaga ţară.

Cifra de afaceri din retail a crescut cu 8,6% în primul semestru din 2014 comparativ cu prima jumătate a anului trecut, conform datelor publicate de Institutul Naţional de Statistică. Pe de altă parte, Volumul de retail din România a crescut cu 10% în luna iunie, comparativ cu perioada similară din 2013, situând România pe locul doi în UE la creșterea volumului de retail.

Retail Internaţional

Metro Group a oficializat vânzarea diviziei sale Cash & Carry din Vietnam, către grupul thailandez Berli Jucker, valoarea tranzacţiei ridicându-se la 655 milioane de euro (876 milioane de dolari).

Retailerul belgian Delhaize Group, care deţine în România reţeaua de supermarketuri Mega Image, a raportat vânzări peste aşteptări în SUA, creşterea cotei de piaţă în Grecia şi România, rezultate negative în Serbia şi scăderea cotei de piaţă în Belgia, în al doilea trimestru din 2014.

Studii

Studiu: Consumatorii români se informează mai ales online și sunt loiali față de branduri, conform studiului Experienţa de cumpărare în era consumatorilor digitali, lansat de Ernst & Young Romania.

Studiu: Femeile sunt cei mai puternici ambasadori ai brandurilor de dulciuri, conform analizei ZURF, instrument deținut de Exact Cercetare & Consultanță.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,915 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 4 – 8 august

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: