Sinteza săptămânii 5 – 9 octombrie 2015

Articol PREMIUM: Cele mai importante tendințe din comerțul online mondial cu produse alimentare

Retail

grocery drinksMagazinele retailului modern se bucură în mare măsură de aprecierea românilor, acest tip de comerț fiind perceput drept promotor al produselor de calitate, la prețuri mai mici în comparație cu oferta magazinelor de cartier, reiese dintr-un studiu realizat de INSCOP la comanda Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR).

Credit foto: Shutterstock

Jumătate dintre români sunt dispuși să facă un efort suplimentar, cum ar fi parcurgerea unei distanțe mai mari, pentru a cumpăra produse românești dintr-un supermarket sau hipermarket, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions.

Magazinul „Market” cu numărul 100: Carrefour a deschis primul său supermarket „Market”din Floreşti, judetul Cluj, ridicând numărul total de magazine în acest format la 100.

Conform analizei INS, în perioada 1.I – 31.VIII.2015, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut faţă de perioada 1.I – 31.VIII.2014 cu 6,2%, datorită creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+14,8%).

Retailerul german REWE Group a anunţat planurile de investiţii şi strategia de expansiune a grupului, alături de planurile de creştere pentru formatul de convenience şi dezvoltarea mărcii private.

Hipermarketul Auchan Oradea a trecut printr-un amplu proces de extindere, remodelare și modernizare a suprafeței de vânzare, devenind cel mai mare hipermarket din judet.

Prin intermediul campaniei de donații la casele de marcat din magazinele Lidl – „Donează pentru cei care Salvează!”, desfășurată la nivel național pe o perioadă de 6 luni în beneficiul Fundației pentru SMURD, Lidl a dotat serviciul SMURD cu 5 motociclete de intervenție urbană.

Billa România aniversează în data de 9 octombrie un an de când a lansat programul de loializare BILLA Card Plus. Programul a atras aproape 600.000 clienți și înregistrează puțin sub jumătate din vânzările BILLA România.

Mega Image aniversează în luna octombrie, 20 de ani de la deschiderea primului supermarket pe piața românească, ocazie cu care lansează campania aniversară „Vecini de 20 de ani”.

Studii

GfK poate acum identifica când un individ este expus unei reclame pe mai multe dispozitive (PC, smartphone, tabletă etc.) și poate unifica experiența pe browser și în aplicații – permițând astfel o evaluare și o atribuire mai exactă a performanței formatului, a execuției și a campaniei în ansamblu.

FMCG

Alexandrion Grup România, liderul pieţei producătorilor locali de băuturi spirtoase, a luat decizia de a vinde, începând cu luna octombrie, la prețurile aferente accizei din noul Cod Fiscal. Măsura vine cu 3 luni înainte de intrarea în vigoare a Codului, care stipulează că valoarea accizei la alcool etilic va scădea cu 30%.

Noul Director General al Kandia Dulce este Roman Melesh, cel care se alătură companiei după o experiență de 20 de ani în cadrul Kraft Foods/Mondelez International.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 5 – 9 octombrie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: