Sinteza săptămânii 6 – 10 aprilie 2015

Recomandări retail-FMCG.ro:

Top 10 magazine din România după suprafața efectivă de vânzare – INFOGRAPHIC

Mihai Șerban, Casa de Comenzi Gemini: „Am extins livrările produselor noastre la nivel național”

Retail

groceryConcept nou: Mega Image deschide primul magazin Gusturi Românești, un nou concept de magazin care va oferi consumatorilor o gamă extinsă de produse cu specific românesc, realizate după rețete tradiționale, autentice și recunoscute pentru calitatea și expertiza fiecărei zone a țării.

Credit Foto: shutterstock.com

Peste 300.000 de elevi, din aproximativ 600 de școli din 17 orașe, au participat la cea de-a XXVII-a ediție a concursului de desene Carrefour, Ediția de Paște 2015.

Veniturile Carrefour au urcat, în primul trimestru din acest an, cu 6,2%, la 21 miliarde de euro (22,47 miliarde de dolari), de la 19,8 miliarde de euro în perioada similară din 2014.

FMCG (lansări produse):

HEINEKEN introduce pe piața din România o categorie de băuturi alcoolice cu totul nouă, prin lansarea Strongbow, marca de băutură pe bază de cidru numărul 1 la nivel global.

Sub sloganul „Vine para, bine-mi pare”, Mirinda aduce pe piața din România un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte cunoscut și apreciat de români.

Analize

Limitarea plăţilor în numerar intră în vigoare de luna viitoare, potrivit Legii pentru întărirea disciplinei financiare privind încasările şi plăţile, publicată în Monitorul Oficial.

Reducerea TVA la alimente va mări puterea de cumpărare a fiecărui român cu procente cuprinse între 4 şi 15%. Pe de altă parte Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) asigură că: „Reducerea TVA la alimente se va reflecta în totalitate în prețul de la raft„.

Studii:

66% dintre românii care fac cumpărături online sunt bărbați și doar 34% femei, conform unui studiu Compari.ro realizat la începutul lui 2015 de GKI Digital.

Oul este unul dintre cele mai importante alimente ale românilor, întrucât 93% dintre persoanele din mediul urban le consumă, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions.

Studiul GfK care monitorizează cumpărăturile casnice de bunuri de larg consum arată că doar una din trei gospodării din România cumpără o cremă de față sau de corp într-un an.

Evenimente:

O nouă ediție a evenimentului Iepurașul la Masca s-a desfăşurat joi, 9 aprilie, cu sprijinul revistei retail-FMCG.ro.

Servicii

Revista Biz anunţă lansarea proiectului Biz Marketing Xchange, un experiment unic adresat directorilor de marketing din România. Iniţiativa va facilita, în luna aprilie, schimburi de experienţă şi discuţii de marketing între unii dintre cei mai importanţi jucători din economia românească.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 6 – 10 aprilie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: