Sinteza săptămânii 7 – 11 septembrie 2015

Retail

Mega Image preia cele 2 magazine NIC din București dar aşteaptă decizia Consiliului Concurenţei care analizează preluarea.

grocery drinksFaţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut  cu 9,6%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Credit foto: Shutterstock

Mega Image a inaugurat un nou magazin Gusturi românești, în Bucureşti, în Piaţa Moghioroș, al doilea sub acest brand. Gusturi româneşti este un concept de magazin care oferă consumatorilor o gamă extinsă de produse cu specific românesc, realizate după rețete tradiționale, autentice și recunoscute pentru calitatea și expertiza fiecărei zone a țării.

PROFI a inaugurat trei noi magazine la Timişoara, Râmnicu Vâlcea şi într-o localitate nouă pe harta reţelei, 1 Decembrie, judeţul Ilfov. Reţeaua PROFI ajunge la 338 de unităţi.

Retail internaţional

Tesco, al treilea mare retailer din lume, şi-a vândut subsidiara din Coreea de Sud, Homeplus, contra sumei de 4 miliarde de lire sterline (6,08 miliarde de dolari), unui consorţiu condus de firma de private equity MBK Partners.

Analize

Noul Cod Fiscal ce prevede reducerea cotei generale de TVA de la 24% la 20% începând de anul viitor, a fost publicat în Monitorul Oficial.

FMCG

Din această vară, SKOL propune un nou moto celor care vor să se bucure de o bere de calitate în stilul propriu, fără întârzieri sau jumătăţi de măsură, opţiunile sunt simple şi clare: „Ori bem bere, ori bem bere.”

Ursus Breweries, în parteneriat cu Asociația Mame pentru Mame, lansează campania de informare „9 luni cu zero alcool” alături de hashtagul #9cu0 în social media.

amb Wine Company, parte a consorțiului austriac amb Holding, anunță dublarea cifrei de afaceri pentru primul semestru din 2015 şi lansarea colecției Private Selection.

Evenimente

In perioada 8 – 11 septembrie 2015, in Pavilioanele C1, C2, C4, C5, dar si Pavilionul Central din Romexpo, a avut loc cel mai spectaculos Maraton al inovatiei, informatiei si tehnologiei. Print & Sign, cel mai mare targ de tipar si semnalistica din Europa Centrala si de Est.

Studii

La începutul lunii septembrie 2015, compania specializată în domeniul cercetării de piață EXACT Cercetare și Consultanță a efectuat un studiu calitativ cu privire la obiceiurile alimentare ale femeilor din România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 7 – 11 septembrie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: