Sinteza săptămânii 9 – 13 martie 2015

Recomandare retail-FMCG.ro: Brandul Jo Coffee propune 12 rețete inovatoare de cafea, o gamă unică pe piaţa românească prin compoziţia şi complexitatea ingredientelor conţinute

Retail

supermarket-cartThe most important events in grocery retailing from Romania, in the first three months of 2015, in rnglish.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour va deschide la Timișoara primul și singurul hypermarket din zona de vest a țării. Magazinul se va întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp.

Cel de-al 4-lea magazin Supeco, reţea aparţinând Carrefour România, s-a deschis la Giurgiu. Noul magazin din Giurgiu este cel de-al 4-lea al noii reţele Supeco, după cele deschise anul trecut în oraşele Râmnicu Vâlcea, Târgovişte şi Slatina.

PROFI a deschis la Brăila cel de al treilea magazin PROFI din localitate, reţeaua naţională ajungând la un număr de 284 de magazine.

Stocul spaţiilor moderne de retail din România va depăşi, anul acesta, trei milioane de metri pătraţi, din care peste un milion de metri pătraţi vor fi în Capitală, conform unui studiu efectuat de către DTZ Echinox.

Studii

Kaufland conduce clasamentul celor mai des vizitate magazine în ultimele 12 luni (81%). Următoarele două locuri sunt ocupate de Lidl și Auchan, cu 77% și, respectiv, 65%, conform unui studiu efectuat de către Exact Cercetare și Consultanță.

FMCG

România poate pierde finanțarea europeană pentru programul Laptele și cornul dacă nu-și aliniază obiectivele la cele europene și nu reușește să elaboreze o strategie națională pe parcursul acestui an.

PepsiCo România lansează cea de-a şasea ediție a programului de internship „Butterfly Effect”. Acesta se desfăşoară sub forma unui concurs pe www.pepsicointernship.ro, unde studenţii şi masteranzii se pot înscrie până la data de 29 aprilie.

Pepsi lansează campania globală PEPSI CHALLENGE, o mişcare globală ambiţioasă care provoacă toți consumatorii să experimenteze viaţa într-un mod diferit.

Pe 13 martie, GUINNESS, berea stout numărul 1 în lume, dă startul oficial la St. Patrick’s Day. În peste 104 de localuri partenere din toată România, românii vor ciocni bere GUINNESS, alăturându-se celor peste 70 de milioane de persoane de pe tot globul care sărbătoresc St. Patrick’s Day, ziua sfântului patron al Irlandei.

Mondelez România a anunţat numirea unui nou Director General. Începând din luna martie 2015, Ivaylo (Ivo) Naydenov a fost numit în funcţia de Director General pentru Mondelez România, Bulgaria şi pieţele din Estul Adriaticii.

Tuborg celebrează explozia de culori adusă de venirea primăverii și lansează o ediție limitată în care ambalajele prind viață, prin 5 culori asociate unor mesaje relevante brandului.

Retail internaţional

Grupul francez Auchan a raportat o creştere de 14,7% a veniturilor în 2014, la 53,5 miliarde de dolari, datorită performanţelor solide din Europa de Est şi Asia.

Evenimente

BusinessMark, compania ce oferă servicii integrate de B2B, organizează conferința „Commerce. From offline to online„, eveniment dedicat profesioniștilor din zona de e-commerce. Conferința va avea loc pe data de 26 martie 2015, la Athenee Palace Hilton, București și va aduce în discuție provocările și tendințele în comerțul online.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 9 – 13 martie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: