Prezente pentru al treilea an pe piaţa de retail din România, produsele vopsea de ouă, decoraţiuni şi ornamente de Paşte PET, sunt importate din Bulgaria de către Compania Polyrom Impex.
METRO Cash & Carry Romania şi-a prezentat programul de funcționare al magazinelor Metro de Paște.
BILLA România anunță finalizarea procesului de remodelare a două dintre filialele sale: magazinul BILLA din București, Strada Barbu Văcărescu 154-158 și magazinul BILLA din Timișoara, Bulevardul Liviu Rebreanu 145-147.
Lanțul de supermarketuri Interex, deținut de Groupement des Mousquetaires, a investit peste 40.000 de euro în modernizarea supermarketului din Ploiești, primul magazin deschis de rețeaua franceză în 2002.
Carrefour România a lansat în luna aprilie 2011, o nouă campanie de sensibilizare a opiniei publice cu privire la susţinerea Proiectului “Banca de Alimente”, al Crucii Roşii Române.
Compania trender şi Henkel România dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele din noua gamă Fa NutriSkin.
Pe 21 aprilie 2011, în Joia Mare, aşa cum ne-a obişnuit, Teatrul Masca a organizat evenimentul “Iepuraşul la Masca“, unde aproximativ 600 de copiii vor colora şi orna ouă proaspete şi de lemn, în buna noastră tradiţie.
Internaţional:
Carrefour Polonia şi-a anunţat planurile de extindere a formatului de magazin tip convenienţă pentru 2011, concentrându-se în special pe sistemul de franciza.
Creștere de 11,3% a profitului pentru retailerul britanic Tesco.
Reţeaua germană de magazine tip drogherie, Drogerie Markt (dm) a înregistrat vânzări de 3,02 miliarde de euro in primul semestru al anului financiar, care s-a încheiat la 31 martie 2011, însemnând o creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Revista retail-FMCG.ro vă doreşte un Paşte Fericit!
