Sinteza săptămânii 21 – 25 februarie

Intern:

Reţeaua de magazine Kaufland, aparţinând Schwarz Group, a deschis în această săptămână un nou magazin in Sighişoara, Judeţul Mureş, cel de-al 61-lea magazin din România al reţelei germane. Şi Profi a deschis în Bucureşti, în cartierul Sălăjan, un nou magazin şi a anunţat că în data de 8 martie 2011 va deschide un alt magazin, al 85-lea din România, situat în Braşov, în cartierul Răcădău.

GfK România a investigat în Roper Reports, studiul internaţional care analizează valorile şi stilul de viaţă ale consumatorilor, comportamentul românilor care nu sunt pasionaţi de shopping.

Grupul RENAULT România, care comercializează mărcile Renault şi Dacia, a semnat un parteneriat cu compania real Hypermarket România care are ca obiect reînnoirea integrală a parcului existent de vehicule.

Domestos, marcă internaţională a companiei Unilever, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, îi invită pe toţi iubitorii de igienă şi curăţenie să se alăture demersului educaţional şi să voteze lucrările înscrise de copii în campania educaţională Igienă acasă şi la şcoală.

Extern:

Acţiunile retailerului american Walmart au scăzut în ciuda profitului de două cifre şi a creşterii volumului de vânzări înregistrate în trimestrul care a încheiat anul financiar, din cauza modului în care cel mai mare retailer din lume a continuat să fie receptat pe piaţa sa de origine, deşi Walmart ar putea atinge pragul de 500 miliarde de dolari până în 2014.

Deşi Ministerul chinez al Comerţului se pregăteşte să lanseze un nou act normativ pentru a reglementa relaţia retailer-furnizor, piața din China a produselor alimentare va atinge pragul de 1 trilion de euro în 4 ani.

În timp ce Metro Cash & Carry India va deschide mai multe magazine, acasă, în Germania, Metro vinde 45 de magazine Metro Cash & Carry de către Promotoria Holding.

Carrefour Belgia intenţionează să investească 100 milioane de euro pe an între 2011 şi 2013 în modernizarea magazinelor sale.

În această săptămână s-au clarificat două preluări în retailul european: Delhaize Europa achiziționează 50% din acțiunile Delta Maxi ce operează un număr total de 506 magazine din Serbia, Muntenegru, Bosnia şi Herţegovina şi Bulgaria, iar Retailerul britanic Tesco va cumpăra retailerul polonez Zabka de la fondul de private equity Penta Investments.

Tot Tesco a deschis în această săptămână patru noi magazine.

Carlsberg a anunţat cifre mai mici decât cele preconizate pentru ultimul trimestru al anului ce s-a încheiat, lucru care nu se poate spune despre Henkel care a obținut rezultate record în 2010.

Yoplait, al doilea producător mondial de produse lactate îşi va închide în luna mai fabrica situată în Slusovice, din estul Cehiei.

Un camion special echipat al companiei Coca-Cola a colindat recent străzile din Rio de Janeiro pentru a împărţi răcoritoare şi zâmbete trecătorilor intreband generic: “Unde va lovi fericirea în continuare?”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 21 – 25 februarie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: