Sinteza săptămânii 21 – 25 martie

Intern:

Reţeaua de tip discount din România, Penny Market, a deschis cel de-al 118-lea magazin la Cluj-Napoca şi tot în Cluj-Napoca Carrefour a deschis cel de-al 35-lea supermarket din tara şi al treilea din acest oraş.

Clienţii real,- Hypermarket au beneficiat din nou de o rambursare a TVA-ului pentru cumpărăturile lor în ziua de 22 martie, sub forma unor cupoane valorice (vouchere).

Doncafé lansează campania de recrutare pentru job-ul „degustător de cafea”, care se va desfășura până pe data de 16 mai, prin care câştigătorul va beneficia de un salariu de 1.000 euro lunar, timp de 6 luni.

Internaţional:

Concernul METRO GROUP a încheiat anul financiar 2010 cu rezultate financiare record, având un profit înainte de dobânzi si impozite de 2,415 miliarde euro, adică o creştere de 19,3%. Grupul german a anunţat, printre altele, că îşi va dubla pănă la finele lui 2015 numarul de magazinele Metro Cash & Carry din China, de la 49 unitaţi, cât are în prezent.

Carrefour a anunţat că vânzările primelor sale 10 hypermarketuri din Franţa au scăzut în 2010, într-un clasament al companiilor franceze.

Retailerii indieni, între care Future Group, Aditya Birla Retail şi Spencer’s au sistat comenzile către Reckitt Benckiser după ce producătorul a redus discounturile catre retaileri.

Divizia de supermarketuri a retailerului spaniol Mercadona a anunţat o creştere puternică a profiturilor şi a vânzărilor pentru anul fiscal 2010.

Distribuţia produselor de înfrumuseţare şi îngrijire personală este comprimată la nivel global, pe măsură ce alte canale apar în retail, conform unui studiu realizat de Euromonitor International.

Compania DMK (rezultatul fuziunii dintre Nordmilch şi Humana) şi Arla Foods vor pune bazele unui joint venture ce va deveni un jucător important în industria mondială de prelucrare a laptelui, noua companie creată numindu-se ArNoCo.

Unilever îşi vinde divizia Sanex, la nivel global, către Colgate-Palmolive, dar achiziționează brandurile de detergenți ale Colgate-Palmolive din Columbia.

Grupul italian producător de băuturi Campari îşi consolidează prezenţa pe piaţa rusească aflată într-o creştere rapidă.

O nouă unitate de producţie dedicată sosurilor Nestlé, a bulioanelor şi condimentelor Maggi a fost inaugurată oficial în India, Compania Nestlé demarând în acelaşi timp o altă investiţie, în valoare de 85 de milioane lire turceşti, într-o nouă fabrică de cereale pentru micul dejun din Turcia.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,960 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 21 – 25 martie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: