Revista retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului Romania Retail Summit din 4-5 octombrie 2011, şi va conduce lucrările sesiunii paralele “Achiziţii, vânzări şi mărci private”. În această sesiune se va discuta despre viitorul şi direcţiile de dezvoltare ale mărcilor private, greşelile frecvente ale producătorilor în colaborarea cu lanţurile de retail şi despre provocările şi oportunităţile din retail.
In perioada 21 septembrie – 4 octombrie, pe aleea centrala a magazinelor, clientii Auchan vor trai o experienta unica, avand de ales dintr-o varietate larga de soiuri, arome si podgorii din toata lumea. Auchan a pregatit in aceasta toamna un veritabil Targ de vinuri pentru clientii sai.
Anul 2011 reprezintă pentru BILLA România împlinirea a 12 ani de existență pe piața din România. Acest eveniment este sărbătorit printr-o amplă campanie aniversară, care se desfășoară între 15 septembrie și 26 octombrie, sub sloganul „BILLA dă valoare cumparăturilor tale!”.
Reţeaua de supermarketuri Mega Image a inaugurat în Bucureşti un nou magazin de convenienţă Shop & Go, al şaselea magazin de acest format al reţelei.
In cadrul noii campanii de loializare, care se va desfasura pe o perioada de 22 de saptamani, intre 15 Septembrie 2011 si 15 Februarie 2012, clientii tuturor celor 25 de magazine real,- din toata tara vor putea beneficia de o reducere de 60% la achizitionarea bagajelor din gama premium American Tourister, comercializata in exclusivitate de real,-.
In zilele de 30 septembrie, 1 si 2 octombrie, in parcarea centrului comercial real,- Timisoara Est Aeroport se desfasoara evenimentul „EXPO Bogatiile Toamnei 2011 in Banatul istoric”, organizat de Directia pentru Agricultura Judeteana Timis in parteneriat cu real,- si Galeriile Real.
Cel mai mare producator de software si distribuitor hadware pentru retail, Romanian Business Consult, a sarbatorit saptamana trecuta 20 de ani de activitate. Cu ocazia acestui eveniment Romanian Business Consult a prezentat noua identitate vizuala ce marcheaza intrarea RBC intr-o noua etapa de dezvoltare precum si planurile de viitor ale companiei.
Săptămâna trecută a avut loc la Bucureşti prima ediţie Promotions360, un eveniment local dedicat promoţiilor şi rolului acestora în relaţia dintre produs şi consumator.
La aproape o lună de când a început campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”, organizată de MasterCard Europe, împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora şi Auchan, 216.153 de utilizatori de carduri MasterCard şi Maestro au participat la promoţie.
GfK România a analizat în cadrul proiectului de cercetare realizat pentru IQads, modul în care consumatorii români apreciază comunicarea companiilor atât prin publicitatea online cât şi prin social media.
Peste 15,000 mii de români au sărbătorit joi, 22 septembrie, ziua fondatorului celei mai bine vândute beri negre la nivel internaţional- Arthur Guinness.
Prima editie a expozitiei internationale CARNEXPO a adus participantilor peste 200 de noi contracte cu o valoare comerciala de aproximativ 2,3 milioane euro si multe alte perspective pentru noi parteneriate, urmand ca negocierile sa continue intre specialistii industriei, in urmatoarele doua saptamani.
Timişoreana, sponsorul principal al Cupei României, este din nou alături de susţinătorii Fotbalului Adevărat din România şi lansează o nouă campanie: „Cupa Suporterului” ale cărei 3 mari premii cuprind replici fidele ale trofeului Cupei României Timişoreana.
Între 1 şi 2 octombrie 2011, marca Noroc îi invită pe toţi cei dornici să savureze bucate tradiţionale autentice la Festivalul Brânzei şi Pastramei de la Bran şi la Festivalul Cârnaţilor de Pleşcoi de la Berca.
