Sinteza săptămânii 29 august – 2 septembrie

Intern:

BILLA România anunță finalizarea procesului de modernizare a magazinului său din Ploiești, din Bulevardul Libertății (zona Gara de Vest). Magazinul a intrat într-un proces de renovare și remodelare în urma cu 3 luni, iar investiția totală se ridică la peste 1 milion de euro.

Auchan dă startul recrutărilor pentru noul hipermarket ce va fi deschis anul acesta la Craiova.

Reţeaua de hypermarketuri real, aparţinând Metro Group, a decis să achiziţioneze software-ul de space management Aldata’s Apollo Space Optimisation, pentru a genera planograme în magazinele sale.

Începand cu 1 septembrie 2011 clienţii Carrefour şi utilizatorii site-ului www.carrefour.ro pot descoperi noile avantaje şi noua imagine a paginii de internet Carrefour.

Împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora si Auchan, MasterCard Europe desfăşoară în perioada 1 septembrie – 23 octombrie campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”.

Potrivit unui studiu realizat de CBI MARKET SURVEY, România are una dintre cele mai mari creșteri in vânzarea de rechizite si papetarie, situându-se pe locul 18 în topul țărilor din Uniunea Europeană in acest domeniu.

Peste 50 de producatori si furnizori importanti din industria carnii s-au inscris deja la CARNEXPO.

S-a desemnat caştigătorul jobului Tuborg Party Manager. Tuborg Green Fest Peninsula, care a avut loc între 25 şi 28 august în vecinătatea Complexului Weekend din Târgu Mureş, a înregistrat un număr record de vizitatori în cele patru zile de festival: 73.000 de persoane s-au distrat la cele 90 de concerte şi petreceri de la cel mai mare festival din România.

Heineken România lansează a doua ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate, care prezintă rezultatele companiei în ceea ce priveşte implementarea de soluţii sustenabile pentru fiecare dintre ariile sale de activitate, cu privire la mediul înconjurător, societate şi comunităţile în care compania îşi desfăşoară activitatea.

Internaţional:

Carrefour îşi reproiectează şi îşi îmbunătăţeşte metodele de testare a calităţii propriilor produse, oferind consumatorilor un rol central prin Carrefour Test Panel. Retailerul francez Carrefour şi-a publicat rezultatele financiare, raportând o scădere cu 22% a profitului în prima jumătate a anului 2011, deşi vânzările grupului au fost în uşoară creştere, adică cu 2,3%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Venituri în creștere cu 5,8 % pentru Auchan pe primul semestru din 2011.

Retailerul britanic Tesco a anunţat că îşi va închide operaţiunile sale din Japonia, invocând probleme de scalabilitate.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *