Sinteza săptămânii 3 – 7 octombrie 2011

Intern:

Primul material de la evenimentul România Retail Summit la care revista retail-FMCG.ro a fost partener media: Tendințe în piața de retail, provocări și oportunități.

Lidl va inaugura luni, 10 octombrie 2011, primele 11 magazine nou construite, atât în Bucureşti cât şi în ţară, reţeaua sa din România însumând în prezent 118 magazine. Noile unităţi se deschid în oraşele: Bucureşti (2), Câmpulung, Drăgăşani, Focşani, Giurgiu, Piteşti, Şelimbăr (jud. Sibiu), Timişoara, Turda şi Zalău.

SC Gimrom Holding SA a anuntat ca Mega Image va prelua activitatea celor trei magazine G’market din Bucuresti. Magazinele se afla in Plaza Mall Romania, Bucuresti Mall si pe Sos. Colentina, avand o suprafata totala de vanzare de 6.436 mp.

Cora România a deschis astăzi, 6 octombrie 2011, cel de-al optulea magazin din reţea în Galleria Shopping Center din Arad. Investiţia în acest nou hipermarket, cu o suprafaţă de vânzare de 4.500 de metri pătraţi, este de 5 milioane de euro.

Carrefour România în parteneriat cu societatea Angst lansează franciza Carrefour in România, printr-un prim magazin, de proximitate, sub sigla Carrefour Express.

Romanian Business Consult (RBC) are o nouă identitate vizuală rezultată în urma unui complex proces de rebranding, parte din strategia sa de poziţionare ca integrator de solutii.

Printec Group, lider în domeniul automatizării tranzacţiilor şi important integrator de sistem din Sud-Estul Europei, a prezentat în premieră absolută pentru ţara noastră noul sistem automatizat de plată la casă, pentru industria de retail, NCR SelfServ Checkout, în cadrul evenimentului „Romania Retail Summit”.

Fulgii de porumb Fortza au împlinit 40 de ani.

Internaţional: 

Lidl a anunţat că îşi caută furnizori noi în Polonia pentru categoriile de produse lactate, peşte şi carne, pentru gama de produse marcă privată.

Retailerul francez Auchan a înfiinţat un Departament Internaţional ce va fi responsabil cu achiziţiile pentru toate brandurile sale, în fiecare ţară în care îşi desfăşoară activitatea. Acest lucru va acoperi segmentele de hipermarket, supermarket, e-commerce si magazine Alinéa.

Carlsberg lanseaza azi prima parte a unei campanii de marketing integrate, care provocă fanii din intreaga lume să arate ceea ce ar face ei pentru a câştiga bilete la UEFA EURO 2012 .

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,991 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 3 – 7 octombrie 2011

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: