Diamant

Sinteza săptămânii 6 – 10 iunie

Intern:

BILLA România anunţă numirea unui nou Director General al reţelei din Romania – Sorana Georgia, un profesionist cu peste 14 ani de experienţă în retail.

Auchan a dat startul recrutărilor pentru cel de-al 8-lea hipermarket al reţelei ce va fi deschis anul acesta la Constanţa.

Reţeaua de supermarketuri Mega Image va atinge o investiţie de 50 de milioane de Euro până la finalul anului, prin deschiderea a 15 noi locaţii şi inaugurarea celui mai modern depozit la sfârşitul lunii iunie.

Heineken România investește în frigidere “verzi”. Noile frigidere asigură un consum de energie redus cu până la 35%, au o amprentă de carbon mai mică, o durată de viaţă mai mare şi necesită mai puţină întreţinere.

După Timişoara şi Iaşi, a sosit rândul braşovenilor sa petreacă alături de fructele Granini un weekend plin de culoare, arome şi energie, chiar la ei în oraş. Evenimentul din Braşov încheie seria celor trei evenimente prin care Granini urează “La multi ani!” fructelor, înainte de sărbătoarea oficială a Zilei Naţionale a Fructelor, în Bucureşti, pe 18 iunie.

Festivalul Peninsula, cel mai mare festival din România, se transformă în 2011 în Tuborg Green Fest Peninsula.

Internaţional:

SCHWARZ GROUP, operatorul reţelei de tip hard-discount Lidl, a decis să construiască un nou centru de distribuţie in Croaţia.

Retailerul francez Carrefour a inaugurat trei magazine noi în Spania, dintre care două sunt Carrefour Market şi unul Carrefour Expres.

Metro Group investeşte in magazine noi în Egipt, in ciuda dificultăţilor cauzate de revoltele de la începutul anului, iar în Ucraina va investi cca 127.3 milioane de euro în deschiderea a aproximativ 20 de magazine tip cash & carry, până în 2013. METRO Group a mai anunţat în această săptămână că va intra pe piaţa din Indonezia alături de Holdingul local Sintesa Group, care va fi partenerul retailerului german. Primul magazin Cash & Carry este programat să se deschidă în 2012,  în capitala Jakarta.

Rewe, reţeaua de magazine aparţinând REWE Group, a deschis pe 7 iunie un nou format de magazin, Rewe Center, în Munchen, Germania.

Vânzările de retail din Europa au crescut modest în luna aprilie, ajutate de o creştere în ambele sectoare, alimentar şi nealimentar, potrivit ultimelor cifre de la Eurostat.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 6 – 10 iunie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: