Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 decembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 5 – 9 decembrie 2016.

RetailRetail

Mega Image anunță deschiderea a șase noi magazine în judeţul Ilfov şi Bucureşti, rețeaua ajungând să numere 513 unități. Mai mult, retailerul a lansat pe piaţă primul brand propriu de produse ready meal, Mega Apetit, care aduce soluţii simple şi rapide pentru mese şi gustări sănătoase.

Credit Foto: shutterstock.com

PROFI a inaugurat săptămâna aceasta încă cinci magazine la Pucioasa, Poiana Mare, Daneți, Liteni și Voinești, rețeaua numărând acum 493 de unități.

Carrefour a deschis primul supermarket din Botoşani, Market Botoşani Piaţa Mare, ajungând la un număr de 116 magazine în acest format.

Lidl a inaugurat cel de-al 7-lea magazin din Cluj-Napoca, reţeaua naţională ajungând la 204 unităţi.

Kaufland a anunțat decizia de a implementa legea reducerii cotei standard de TVA începând cu 10 decembrie 2016, cu 3 săptămâni mai devreme față de data oficială de intrare în vigoare.

Retail Internațional

Amazon a lansat în Seattle propriul magazin de produse alimentare, Amazon Go, primul supermarket de unde clientul își poate face cumpărăturile și apoi poate pleca fără să plătească, efectiv, produsele la casele de marcat.

FMCG

Consiliul Concurenţei a sancţionat cinci companii producătoare de lactate cu amenzi în valoare totală de 8.591.540 lei (aproximativ 1,9 milioanne euro) pentru trucarea unor licitaţii.

După mai bine de 10 ani, românii vor putea revedea iarna aceasta la televizor reclama Coca-Cola preferată „Vin Sărbătorile”.

Milka a lansat campania “Împachetează fiecare zi în tandreţe, Crăciunul acesta”, prin care invită consumatorii să transforme fiecare zi de decembrie într-o zi magică, în aşteptarea Crăciunului.

Stella Artois readuce în România sticla specială de 0,75l în ediție limitată, pentru a celebra Crăciunul, perioada în care berea a fost creată în 1366, în Belgia.

Ciocolata belgiană HAMLET reprezentată în România de Inter Conecter – Timișoara

Studii

Visa Europe oferă românilor în perioada sărbătorilor de iarnă, premii în bani şi vouchere de cumpărături dacă plătesc direct cu cardul în magazine şi online.

Piața de media din România a crescut cu 10% în 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 milioane de euro, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenția Initiative.

Volumul de retail din România a avut a doua cea mai mare creştere faţă de celelalte ţări UE, în octombrie 2016, comparativ cu octombrie 2015, conform estimărilor Eurostat, biroul de Statistică al Uniunii Europene.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 decembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: