Next_Capitall

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 8 – 12 iunie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 8 – 12 iunie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!


Start up-ul românesc First Printex Solutions a lansat primele măști reutilizabile din textil cu filtru de protecție de unică folosință, sub brandul Măscuța Veselă, produse dedicate întregii familii, certificate internațional OEKO-TEX Standars 100.

retailRetail

Kaufland România, liderul pieței locale de retail, este a patra companie din țară după cifra de afaceri, care a ajuns în 2019 la circa 11,87 miliarde lei, dar și unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul privat, cu peste 12.500 de angajați.

Credit foto: Shutterstock

Pe lângă cele 4 magazine deschide deja de Kaufland, retailerul va mai deschide încă 9 magazine până la finalul anului. Investițiile planificate de Kaufland în 2020, pentru extinderea rețelei și remodelarea unor magazine, se ridică la 300 de milioane de euro.

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 11 iunie 2020, unul în București și unul în Timișoara, creând astfel în total peste 50 de noi locuri de muncă. Cu aceste două deschideri rețeaua națională ajunge la 274 de magazine Lidl.

Federația Fundațiile Comunitare din România și Lidl România lansează un program de finanțare pentru inițiative comunitare de mediu și educație în valoare totală de 250.000 de euro.

Prin intermediul asociațiilor partenere, PENNY Market a făcut donații în valoare de 100.000 EUR grupurilor sociale vulnerabile și spitalelor.

Mega Mall devine primul centru comercial din România care primește Certificatul de Conformitate COVID-19. Obținerea acestei acreditări este dovada că mall-ul funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță.

FMCG

Care au fost principalele provocări ale Agrocosm Consult, una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România și un business 100% românesc, în contextul social și economic care s-a schimbat profund în ultimele luni. Ce strategii eficiente a implemantat producătorul și care sunt planurile de business ale acestuia. Despre acestea, dar și despre multe alte lucruri, în interviul realizat cu Gabriel Ureche, director general Agrocosm Consult.

Enigma Trading 2000, unul dintre principalii jucători din piața produselor de menaj din România și unul dintre furnizorii de top din această categorie pentru mărcile private din retail, a înregistrat venituri în creștere cu 24% în 2019, comparatv cu 2018, iar în primul trimestru din 2020, compania a înregistrat o creștere a vânzărilor de 44% față de aceeași perioadă a anului trecut.

BioEF, companie românească cu tradiție pe piața farmaceutică, lansează în premieră pe piața lactatelor din România două produse noi, iaurturile din gama Vitalact cu melatonină și colostru bovin, primele alimente funcționale de pe piața de profil, ce au avantaje directe pentru sănătate, în plus față de efectele nutritive proprii oricărui iaurt.

Producătorul local de bere URSUS își extinde portfoliul de produse prin lansarea URSUS Specialități: URSUS Retro Carpatin, URSUS Black Grizzly și URSUS Pale Ale Panda

eCommerce

Din 9 iunie 2020, Bringo aduce experiența cumpărăturilor online personalizate în 5 noi orașe și ajunge, astfel, la o rețea formată din 29 de orașe în toată țara. Lista noilor orașe cuprinde: Craiova, Arad, Vaslui, Mangalia, Bacău, unde – până pe 31 august – clienții beneficiază de livrare gratuită la prima comandă.

eMAG lansează eMAG Genius, serviciul premium prin care membrii pot face cumpărături nelimitate cu livrare rapidă și gratuită, plus alte beneficii exclusive. Serviciul este disponibil în București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, dar și localitățile limitrofe acestora.

foodpanda, cea mai mare platformă de food ordering din România, anunță extinderea la nivel național a parteneriatului cu cora România. Astfel, începând de astăzi, 10 iunie 2020, foodpanda va livra la domiciliul clienților, în 60 de minute, comenzile de produse de la toate hipermarketurile cora din București și din țară.

Servicii pentru retail

Infinite IT Solutions, furnizorul de software specializat B2B pentru afaceri de toate dimensiunile, propune companiilor din industria de retail & FMCG soluția Infinite Paperless, ce presupune facturare, arhivare și schimb de date în format electronic, prin intermediul unei platformei de tip EDI (electronic data interchange)

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,074 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 8 – 12 iunie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: