Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 27 septembrie – 1 octombrie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 27 septembrie – 1 octombrie 2021.

Prima serie de întâlniri B2B Meetings, platforma online care conectează companiile furnizoare de echipamente, soluții și servicii cu companiile de retail, va avea loc în perioada 18 octombrie – 19 noiembrie 2021. Maxim 100 de întâlniri. Locuri limitate – Citește AICI ce trebuie să faci dacă dorești să stabilești întălniri cu retailerii.

retailRetail

Discounterul PENNY și-a continuat planul de expansiune în România prin deschiderea a două noi magazine: unul în Săbăoani, județul Neamț și unul în Buzău, județul Buzău. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 288 de magazine.

Lidl a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea a trei noi magazine pe data de 30 septembrie: unul în Baia Mare, unul în Săcele, iar cel de-al treilea în Roșiorii de Vede. Cu aceste magazine rețeaua națională a retailerului ajunge la 310 unități.

Carrefour România și Academia de Studii Economice din București au semnat un parteneriat strategic pentru următorii trei ani, ce vizează proiecte de dezvoltare profesională pentru angajații companiei.

Kaufland România a lansat o nouă campanie de brand de angajator, „E timpul pentru ceva nou”, care aduce în prim-plan o parte dintre angajații companiei, selecționați de campioana Cristina Neagu, prin intermediul căreia toți cei interesați de o carieră în retail pot intra în culisele Kaufland.

De „Ziua Internațională de conștientizare asupra risipei alimentare” și pentru a combate această problemă extrem de importantă a societății de astăzi, Kaufland România a lansat  ”Atenție, delicios!”, prima campanie integrată anti-risipă alimentară, ca parte a strategiei companiei ca până în 2030 să reducă cu până la 50% risipa alimentară din toate magazinele și să crească nivelul de conștientizare al acestui fenomen și în rândul consumatorilor.

METRO România a sărbătorit 25 de ani de la deschiderea primului magazin în România prin acțiuni dedicate angajaților, clienților și furnizorilor, acestea fiind desfășurate în campania „Povestea METRO ești TU. De 25 de ani”.

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna septembrie 2021 un număr de 17 magazine. Dintre cele 17 magazine deschise în luna septembrie 2021, două unități sunt în format Super (supermarket mare, cu o suprafață de vânzare de peste 500 de mp), o unitate este în format City (supermarket mediu-mic, cu o suprafață între 200 și 300 de mp), șapte unități sunt în format Go (minimarket de proximitate, cu o suprafață de cca 100 de mp) și șapte unități sunt în format Loco, formatul dedicat zonei rurale.

FMCG

Tohani România a anunțat că vinul din acest an va fi unul de excepție, atât din punct de vedere calitativ, cât și cantitativ, producția de struguri de calitate superioară fiind în creștere cu peste 20% față de anul precedent.

ROASTELIER™ by NESCAFÉ®, cea mai nouă soluție de prăjire a cafelei din cadrul Nestlé Professional, divizia Nestlé dedicată sectorului Out of Home, a devint disponibilă și în România.

DeoMaxx, compania 100% românească ce produce odorizanți auto, și-a propus să dea un refresh categoriei și a relansat noua sa gamă de produse sub brandul propriu DeoMaxx.

Coca-Cola a lansat o nouă filosofie globală de brand și platforma Real Magic, care invită oamenii să se bucure de adevărata magie a umanității.

Food Service Retail

Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a împlinit doi ani pe piața din România.

Concluziile uneia dintre cele mai ample cercetări de piață, Taste Tomorrow, efectuată la nivel global, în 44 de țări, inclusiv în România, comandată și prezentată, în cadrul unui eveniment organizat de Puratos România, parte a grupului belgian Puratos, unul dintre cei mai importanți producători globali de materii prime inovative pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie.

Ritmul de creștere al 5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România, se menține și în acest an: 60 de unități au fost deschise din ianuarie până acum, dintre cele 100 stabilite ca obiectiv pentru 2021.

E-commerce

Carrefour și Bringo au extins serviciul de livrare rapidă, în doar 30 de minute, în București și Iași, acoperind aproximativ toată suprafața celor două orașe, după succesul înregistrat de proiectul lansat în urmă cu o lună în anumite zone. Serviciul de livrare rapidă se bazează acum pe 16 magazine din București și 9 magazine din Iași, în format Carrefour Market și Market Express.

Oameni

METRO România a anunțat că începând cu data de 1 octombrie 2021, Directorul de Retail, Irinel Popescu devine noul Director de Franciză al METRO.

Din luna octombrie a acestui an, Robert Jasinski devine noul managing director al Danone România SRL, companie care produce și distribuie produse lactate proaspete și produse pe bază de plante, și Nutricia România SRL, companie care gestionează produse alimentare pentru bebeluși, precum și produse de nutriție specializată.

Servicii

ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară, se confruntă cu găsirea candidaților potriviți în retailul alimentar, într-o perioadă extrem de delicată, în care toate deciziile sunt luate în funcție de măsurile dictate de pandemie.

Acceleratorul HoReCa Business Accelerator, organizat de Hospitality Culture Institute, a devenit F&B Business Accelerator și dezvoltă cele trei verticale ale programului de sprijin pentru antreprenori în grupe distincte: produse, servicii și tehnologie.

ixodron, specialistul în securitate cibernetică pentru retail și eCommerce, o companie 100% românească, a făcut  o serie de recomandări companiilor din această arie pentru o protecție sporită împotriva atacurilor cibernetice și păstrarea datelor în siguranță.

Reveal Marketing Research, compania de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development, și-a lărgit sfera de activitate în ultimii trei ani și a făcut pasul de la cercetări la nivel național, la cercetări la nivel internațional, după ce a intrat într-un proces de dezvoltare și modernizare.

O premieră în România, Lorikeet este un shop floor manager care digitalizează toate operațiunile dintr-un magazin ce aparține unei rețele de magazine. Lorikeet se adresează retailerilor, companiilor din industria FMCG, operatorilor logistici și companiilor de eCommerce.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *