Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 7 – 11 ianuarie 2019.
Știrea săptămânii: Marile lanțuri de retail, care își desfășoară activitatea în special în cadrul centrelor comerciale, și-au menținut în 2018 ritmul mediu de creștere a cifrei de afaceri la nivelul de 12%, similar cu cel din 2017 și dublu față de avansul consumului, care în primele zece luni ale anului a consemnat un plus de 5,9%, potrivit celei de-a doua ediții a studiului Retailers’ METRICS, realizat de Cushman & Wakefield Echinox.
News from Romania
Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in December 2018, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B online publication in Romania from retail & FMCG niche.
Credit foto: Shutterstock
Oameni
Începând cu această lună, Cătălin Samara preia rolul de Director Operațional al Carrefour România, în urmă plecării lui Tareck Ouaibi în Polonia.
Nielsen, compania globală de măsurare și analiză de date, a numit-o pe Iulia Pencea în poziția de Market Leader pentru România cu începere de la 1 februarie 2019, ca succesor al lui Luca DeNard ce va ocupă rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia.
Din luna ianuarie, Kaufland România are un nou director de Achiziții Non-Food. Dan Alexandru Olaru are o solidă experiență de peste 10 ani în compania Kaufland România, în domeniul achizițiilor.
Grupul Winmarkt, subsidiara românească a grupului italian Immobiliare Grande Distribuzione (IGD), care deține și administrează 15 proprietăți, 14 centre comerciale și o clădire de birouri, în 13 orașe din țară, și-a întărit echipa de management, prin adoptarea unor schimbări la nivelul consiliului de directori, începând cu luna ianuarie, 2019.
FMCG
Pepsi®, brandul legendar de băuturi care a avut de-a lungul timpului mai multe colaborări cu industria de muzică pop, a propus o nouă platformă de marketing și un nou slogan în jurul mărcii: FOR THE LOVE OF IT™.
Mars, unul dintre cei mai importanți producatori din domeniul alimentar din lume, are un nou membru în echipa de conducere pentru Europa Centrală.
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a devenit, începând cu luna decembrie 2018, partener eMAG, prin listarea ofertei de produse cosmetice în platforma eMAG Marketplace.
Studii
Companiile orientate spre consumatori trebuie să-și schimbe modul în care își transformă afacerile și să facă pași îndrăzneți pentru a rămâne relevante pentru consumatorii care utilizează date și tehnologii inteligente, conform cercetării EY FutureConsumer.Now, care a identificat cinci imperative de afaceri pentru companiile orientate către consumatori, pe care să le aplice acum.
Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.
You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.
Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
