Next_Capitall

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 9 – 13 martie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 9 – 13 martie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Evenimentul Buyer Point 2020, Milano – Italia, un eveniment internațional care pune față în față cererea cu oferta din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening, a fost amânat pentru perioada 7 – 8 iulie 2020, pe fondul situației internaționale generate de epidemia cu noul coronavirus COVID-19.

Evenimentul fusese inițial programat pentru perioada 19 – 20 mai 2020. Publicația BricoRetail.ro este partener unic pentru România și CEE a evenimentului Buyer Point

grocery retailRetail

Conducerea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a organizat o întâlnire cu reprezentanții și membrii Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) – acțiuni ce trebuie întreprinse pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus COVID-19

Credit foto: Shutterstock

————————————————————————————–

AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) a făcut un apel către toți clienții magazinelor din România:Vă rugăm să fiți cumpătați și chibzuiți la ce și cât cumpărați. Înțelegem frământările voastre, dar a cumpăra mai mult decât ai nevoie poate însemna uneori să îi lași pe ceilalți fără produsele de care și ei au nevoie. Există cantități și stocuri pentru toți, dacă suntem solidari și ne gândim și la nevoile tuturor”.

——————————————————————

În contextul actual al crizei generate de epidemia cu noul coronavirus COVID-19, din punct de vedere al legii concurenței, Consiliul Concurenței face câteva recomandări companiilor, cu precădere a celor de retail, care pot adopta unele măsuri pentru prevenirea răspândirii coronavirusului, dar în același timp, acestea nu trebuie să conducă la restrângeri grave ale concurenței.

Kaufland România a instituit măsuri suplimentare de igienă, dezinfecție și prevenție în magazine și în sedii, pentru a spori siguranța clienților și a angajaților.

Ca urmare a creșterii intense a numărului de clienți, în hipermarketurile cora, compania cora România a emis un comunicat oficial prin care dorește să reasigure cumpărătorii români de existența unor stocuri suficiente de alimente și produse non-alimentare.

Rețeaua de magazine PENNY se extinde cu o nouă unitate în Lunca Cetățuii, Iași. Astfel, rețeaua ajunge la 257 de spații deschise în România. Acesta este cel de-al șaselea magazin deschis în județul Iași.

Lidl a recreat masa din Ion, de Liviu Rebreanu, cu produse din gama Cămara Noastră și i-a invitat pe români să experimenteze tradiții vechi cu produse noi și să câștige un tur culinar în România sau un premiu în valoare de 3.000 euro.

BizRemote

BizRemote – vocea companiilor afectate de coronavirus, ce prezintă soluții prin care acestea trec peste criză.

FMCG

Compania Prodplast, unul dintre cei mai importanți producători de ambalaje din România, cu o expriență de peste 60 de ani, a continuat investițiile în fabrica din Buftea, unde va crește capacitatea de producție în vederea realizării de noi produse biodegradabile și compostabile.

Începând cu anul acesta, Nutricia România, compania de nutriție specializată a Danone, a anunțat schimbări în echipa de conducere.

Noua gamă de produse lactate Mizo Milk Shake, în ambalaj ”on the go”, a completat anul trecut gama Mizo Coffee Selection, aparținând companiei Sole Mizo Romania, în contextul în care consumatorii manifestă o preferință în creștere față de laptele cu arome.

Inspirați de femeile puternice care pot face două lucruri în același timp, specialiștii SANO au creat gama Sano Maxima care curăță hainele puternic, intens și lasă un parfum de lungă durată, pentru a oferi rezultate maxime.

Servicii

Accentuarea epidemiei de coronavirus COVID 19 a creat deja probleme semnificative în economia românească, de la transporturi, la industria de evenimente, turism și HORECA.

În actualul context generat de Coronavirus, nevoia de a lucra de acasă și de întâlniri virtuale crește rapid. Obiectivul Cisco este de a ne ajuta clienții și angajații acestora să rămână conectați și eficienți.

Economia este puternic afectată de virusul care face ravagii peste tot in lume și lucrurile nu se opresc aici.

Analize

În luna februarie 2020, au fost deschise, în total, 25 de magazine, dintre care 18 magazine au fost inaugurate de Profi și 7 magazine de Mega Image.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,080 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 9 – 13 martie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: