Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 11 – 15 iunie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 11 – 15 iunie 2018.

PREMIUM: Acesta este al șaselea episod din analiza efectuată periodic de revista retail-FMCG privind prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România, ultimul episod fiind realizat în septembrie 2017.

retailRetail

Kaufland România a inaugurat primul hipermarket estival amenajat într-un cort pe litoral, în stațiunea Mamaia Nord, județul Constanța.

Credit foto: Shutterstock

Auchan Retail România a deschis primul restaurant La masă Auchan în galeria comercială Auchan Baia Mare.

De Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, Mega Image a continuat demersul de susţinere a unei cauze sociale importante şi anume: nevoia de sânge.

FMCG

Marți, 12 iunie, s-a lansat Lăptăria cu Caimac, un nou producător de lactate de specialitate, 100% românești, integrale, naturale și minim procesate.

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aprox. 11,1 milioane lei (2,4 mil euro) și își propune ca, la finalul acestui an, să depășească 12,2 milioane lei (2,6 mil euro).

Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, a lansat consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru copii: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur.

HEIDI a pregătit o nouă experiență pentru iubitorii de ciocolată: ediția limitată Colors of Summer, prin care fiecare ciocolată are un desen unic, realizat manual și combină două tipuri de ciocolată din ingrediente de origine naturală.

Henkel a adus în România brandul suedez de îngrijire a pielii Barnängen, cu produse autentice și delicate pentru o piele bine îngrijită.

Servicii

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, a anunțat numirea Mihaelei Pavel în funcția de Director de Operațiuni.

Consumatorii pun cel mai mare preț pe comoditate, iar satisfacerea așteptărilor pe care le au în acest sens este esențială în adoptarea în masă a comerțului conversațional, potrivit concluziilor studiului Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice, lansat de Mastercard pe 4 iunie.

Extinderea accelerată a retailului a determinat o evoluție dramatică a pieței depozitelor din România, conform analizei făcute de Sînziana Pardhan, Managing Director al P3 în România, iar comerțul electronic a devenit principalul motor al creșterii.

Evenimente

DAAS International Group, liderul de piață în frigul comercial, a susținut cea de a doua conferință dedicată industriei de retail și, cu această ocazie, a adus în discuție un subiect intens discutat: impactul tehnologiei asupra obiceiurilor de consum.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,858 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 11 – 15 iunie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: