Diamant

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 11 – 15 noiembrie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 11 – 15 noiembrie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

CupioRetail

Cupio, brandul românesc de cosmetice profesionale, sărbătorește în luna noiembrie mult așteptatul eveniment Black Friday, cu reduceri spectaculoase la toate gamele de produse.

Consiliul Concurenței a anunțat că analizează tranzacția prin care retailerul Profi Rom Food preia cele 18 magazine Maya deținute de compania Pram Maya SRL, prezente în județele Prahova și Dâmbovița.

Kaufland România a inaugurat în noul mall Promenada din Sibiu, primul hipermarket al rețelei situat într-un centru comercial.

În perioada 15 noiembrie – 15 decembrie 2019, odată cu inaugurarea Târgului de Crăciun din Sibiu, Lidl redeschide Casa Lidl cu o zonă dedicată brandului de dulciuri Favorina, în care celebrează tradițiile și experiențele specifice sărbătorilor de iarnă.

FMCG

Absolut a continuat seria edițiilor limitate lansate în fiecare an cu Absolut Comeback.

Toamna aceasta, Danone a continuat programul socio-economic „O șansă pentru familia ta” printr-o nouă etapă, ce cuprinde inițiative în zona de mediu și dezvoltare sustenabilă.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a anunțat inaugurarea unui spațiu dedicat brandului Gerovital la Sibiu.

Edenia,  liderul pieței de alimente congelate, și-a propus să demonteze o serie de percepții greșite despre legumele congelate prin intermediul unei campanii de educare noncoformiste, plină de divertisment.

HEINEKEN a anunțat că va deveni „Berea Oficială a Tuneului Final UEFA EURO 2020™” și, printr-un acord diferit, va extinde parteneriatul cu UEFA Champions League pentru încă trei ani, în perioada 2021-2024.

Servicii

Compania Graphtec, liderul producției customizate de mobilier comercial și semnalistică din România, a propus câteva soluții inovative pentru mobilierul viitorului în retail.

Analize

În luna octombrie 2019, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 42 de magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate oficial de către retaileri.

În retailul alimentar din România, retailerii Carrefour, Auchan, Metro Cash & Carry, Selgros și dm (drogerie markt) au avut campanii de Black Friday în această perioadă din an, dedicată reducerilor.

Evenimente

Cea de-a opta ediţie a EXPO PLAST, expoziţia internaţională de produse, echipamente şi tehnologii pentru industria de prelucrare a materialelor plastice, și-a așteptat vizitatorii între 12 şi 15 noiembrie la REDAL EXPO, în Sibiu.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,994 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 11 – 15 noiembrie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: