Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 octombrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 12 – 16 octombrie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

Retail

retailCarrefour a deschis în Timișoara magazinul Carrefour Market Lipovei, primul din județul Timiș cu case de marcat 100% Self Service.

Aici, sesiunea de cumpărături se încheie autonom, clientul scanând produsele individual, la casă, sau folosind funcția Scan & Pay din aplicația Carrefour, iar plata se realizează atât cash, cât și cu cardul. Situat pe strada Perlei nr. 16A, noul magazin devine cel de-al 15-lea supermarket din județul Timiș și cel de-al 190-lea din rețeaua națională de supermarket-uri Carrefour.

Lidl a continuat investițiile pe piața locală prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Brașov, pe data de 15 octombrie 2020. Noua unitate este situată pe Bulevardul Griviței, Nr. 2E și dispune de o stație de încărcare pentru automobilele electrice. Cu această deschidere, rețeaua Lidl ajunge la 280 de magazine.

Mega Image a început aniversarea a 25 de ani în România prin implicarea în comunitate cu o donație de 25.000 de euro către Fundația Metropolis pentru renovarea secției de oncologie pediatrică, de la etajul 7, din cadrul Spitalului Fundeni.

Retailertul a continuat aniversarea a 25 de ani de prezență în România printr-o campanie cu premii speciale pentru clienți și acțiuni dedicate angajaților din echipă, care se vor desfășura sub mesajul „De 25 de ani aproape de tine”. În prezent, rețeaua natională, prin cele două branduri de retail ale sale – Mega Image și Shop & Go, include peste 800 de magazine, cu un total de 818 de unități în București și în alte orașe din țară.

În această săptămâna, rețeaua Profi a început primele livrări de marfă către magazine de la noul său depozit, situat lângă București, în cadrul CTP Park Bolintin Deal. Acesta este primul depozit aparținând retailerului Profi care acoperă atât produse proaspete, cât și cele congelate.

În cursul lunii octombrie, întreaga rețea de 135 de magazine și două depozite Kaufland România a primit certificarea ce confirmă că toate măsurile de siguranță  împotriva răspândirii Covid-19 sunt implementate corect, complet și sunt conforme cu standardele sanitare internaționale ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale instituțiilor locale, la ora actuală.

Rețeaua de magazine de tip drogherie POK, un business 100% românesc cu sediul în Constanța, propune o sortimentație de peste 3.000 de produse, mare parte dintre acestea reprezentând importuri proprii. POK, un concept aparte și o abordare nouă.

FMCG

Julia Leferman, Director General al Asociației Berarii României, a fost realeasă, pentru încă doi ani de mandat în calitate de reprezentant al regiunii Central și Est Europene în Comitetul Executiv al Asociației Berarii Europei.

Julius Meinl a lansat prima sa gamă de capsule 100% biodegradabile, cu o inovație în ceea ce privește corpul capsulei: biopolimer compostabil. În România, noile produse sunt disponibile în 4 variante: Espresso Crema, Lungo Classico, Ristretto Intenso și Espresso Decaf.

E-commerce

BRINGO, platforma de e-commerce cu acoperire națională, a numit-o la conducerea companiei pe Ioana-Ilie Dobre care, din rolul său de Director General, este responsabilă de coordonarea și accelerarea expansiunii în România. Ioana-Ilie Dobre a fost Director General al Uber Eats.

De Ziua Națională a Alimentației și a Combaterii Risipei Alimentare, LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, atrage atenția asupra fenomenului risipei alimentare, cu impact pe termen lung asupra societății.

Servicii retail

La aproape un an de la transformarea societății ESSA Sales & Distribution din SRL în SA, un business cu afaceri de 14,3 milioane de euro în 2019, conducerea companiei a anunțat schimbări în echipa de leadership, începând cu 15 octombrie 2020.

Studii

Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research a realizat un studiu reprezentativ la nivel național urban pe 847 de participanți pentru a descoperi care sunt comportamentele românilor față de reciclare și colectare selectivă.

Evenimente

METRO a dat startul numărătoarei inverse pentru Ziua Afacerii Tale! Pentru al cincilea an consecutiv, compania de retail aduce în lumina reflectoarelor afacerile independente și sărbătorește antreprenorii din întreaga lume în cadrul unui eveniment cu tradiție – Ziua Afacerii Tale.

Într-o perioadă în care tot mai mulți consumatori și afaceri se îndreaptă spre mediul online, ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online) a organizat pe data de 15 octombrie 2020 prima ediție a Zilei Comerțului Electronic.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 octombrie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: