Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 13 – 17 septembrie 2021.
A apărut numărul 2 OrDeLi, revista trimestrială digitală despre Organizare, Design și Smart & Fine Living, un număr cu focus pe „SMART”, în parteneriat cu Lidl România.
Retail
Kaufland România și-a continuat expansiunea, anunțând deschiderea celui de-al 145-lea hipermarket din rețea, la Constanța.
Noul magazin este al 4-lea din oraș și va genera mai bine de 100 de noi locuri de muncă, cu impact direct în economia locală.
Carrefour România a relansat Plata cu PET în 20 de hipermarketuri din țară, campanie derulată în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România. Clienții Carrefour pot, din nou, să cumpere fructe și legume de la producători locali, la prețul de 1 PET bucata, iar pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, primesc o cantitate dublă de fructe și legume.
Cu sprijinul clienților săi, Lidl România a contribuit pentru al cincilea an consecutiv la o educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile, printr-o donație de 1.300.000 de lei către programul Teach for Romania.
Retailerul a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Curtea de Argeș, județul Argeș, pe data de 16 septembrie. Noul magazin Lidl de pe Strada Barajului, Nr. 1 înlocuiește o unitate situată la aceeași adresă, care a fost închisă pe data de 17 ianuarie 2021.
FMCG
Diageo, lider global pe piaţa de băuturi alcoolice, cu un portofoliu remarcabil de mărci de băuturi spirtoase și bere, cum ar fi Johnnie Walker, Captain Morgan, Baileys sau Guinness, și FM Logistic, furnizor de servicii integrate pentru lanțul de aprovizionare, și-a inaugurat depozitul din Dudeștii Noi, județul Timiș.
Food Service
Prima școală în sistem dual din România dedicată industriei de brutărie, patiserie, ciocolaterie, înființată din resurse exclusiv private de Puratos România, parte a grupului belgian Puratos, unul dintre cei mai importanți producători globali de materii prime inovative, și-a deschis porțile și în acest an cu o nouă clasă a IX-a, formată din 24 de elevi.
Servicii
Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat, și-a extins echipa de senior management și a anunțat numirea Anei Krasovschi în poziția de People, Culture & Organization Director.
Testo, lider mondial în tehnologia de măsurare portabilă și un important producător de instrumente de măsură pentru o gamă largă de aplicaţii în industria alimentară şi în domeniul comercial, a prezentat clienţilor săi din sectoarele HoReCA, Food Service sau Gastronomie avantajele utilizării unui tester pentru verificarea calității uleiului de gătit, caracteristicile principale ale acestuia și modul de utilizare.
După 19 ani în GfK, în care a condus industria de Consumer & Retail și divizia de Consumer Panel, Raluca Raschip a decis să facă o schimbare profesională. Rolul de Country Lead Consumer Panel va fi preluat de către Diana Scăunașu, care are o experiență vastă în GfK, de 15 ani și care a coordonat până acum, cu success, echipa de Client Service.
Analize
Cifra de afaceri a distribuitorilor din Retail și HORECA din România a atins nivelul record de 16,6 miliarde de lei în 2020, înregistrând o creștere cu 1,8% față de 2019 și cu 35% față de anul 2015, conform celei mai recente analize Keysfin. Mai mult, specialiștii Keysfin estimează că piața de distribuție locală în Retail și HORECA va atinge un nou nivel record în anul 2021, de 18 miliarde de lei.
Evenimente
POLAGRA, având cea mai lungă tradiție de business, este unul dintre evenimentele-cheie din Polonia, dedicate industriei alimentare și sectorului HoReCa. În acest an, evenimentul se va desfășura în perioada 4 – 6 octombrie 2021 la Poznań International Fair din Polonia. Invitații gratuite la POLAGRA pentru vizitatorii străini.
68 de magazine online sunt înscrise anul acesta în Competiția GPeC – singurul instrument de benchmark din România prin care sunt evaluate site-urile magazinelor online prin peste 200 de criterii, în scopul optimizării acestora pentru creșterea vânzărilor.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
