Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 iunie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 14 – 18 iunie 2021.

Pe 15 iunie 2021, a apărut primul număr OrDeLi – publicație online trimestrială despre ORganizare, DEsign, Smart & Fine LIving, distribuită în mediul online către un public de peste 100.000 de persoane

retailRetail

cora, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, a deschis în București al doilea magazin de proximitate cora Urban, noul concept propus de retailer, care îmbină proximitatea cu online-ul, oferind acces la peste 40.000 de produse din cora.ro și peste 1.500 de produse esențiale la raft, pentru cumpărături de ultimă oră în drum spre casă.

PROFIretailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat primul Profi Loco sub noul concept de magazin, denumit intern Monaco, în localitatea Jebel, județul Timiș.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Corbeanca, județul Ilfov, pe data de 17 iunie 2021. Acesta este situat pe Șoseaua Unirii, Nr. 216 și dispune de stație de încărcare pentru automobilele electrice. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea peste 20 noi locuri de muncă. Prin această deschidere rețeaua națională ajunge la 296 de magazine Lidl.

Caravana care îi învață pe cei mici despre alimentația sănătoasă ajunge în Moldova în această vară, în cadrul programului Akademia Kinderland, desfășurat de Kaufland România și Asociația pentru Responsabilitate Socială PLAN B pentru al patrulea an la rând.

FMCG

Farmec va continua producția de dezinfectanți și după pandemie. Într-o anchetă jurnalistică realizată recent pe piața substanțelor biocide, analizele de laborator au demonstrat că gelul dezinfectant de mâini Farmec este unul din cinci produse românești conforme din punct de vedere al substanței active declarate pe etichetă, în timp ce alți trei dezinfectanți conțin substanță activă diluată sau nu conțin deloc.

Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a lansat în premieră în România VeggiePorția – o metodă nutrițională care presupune consumul mai multor vegetale.

Bergenbier S.A. – a Molson Coors Beverage Company – a lansat , în premieră în România, FRESH 0.0, cel mai nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool, disponibil în două sortimente inedite: cu suc de măr și pară și cu suc de zmeură și afine.

Bref, brandul ce aparține companiei Henkel, a lansat pe piață odorizantele de toaletă Bref, ediția limitată #MeTime.

eCommerce

LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, s-a extins pentru prima dată în afara țării, compania activând începând din această lună și în Budapesta, Ungaria, sub brandul FrissBox.

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții eCommerce bazate pe platforma Magento, împreună cu 21 de companii specializate în soluții de digitalizare, a pus bazele celei mai mari alianțe pentru digitalizarea producătorilor din România.

Servicii pentru retail

La nivel mondial 1.3 miliarde tone de alimente sunt aruncate în fiecare an. Astfel, se irosesc nu doar resurse valoroase ci și bani. Pierderile și deșeurile alimentare din lanțul de aprovizionare pot fi diminuate și prin intermediul unui sistem digital de management al calității, precum cel aparținând companiei Testo, un jucător important în managementul digital al calității pentru siguranța alimentelor,

Studii

Potrivit unui studiu recent realizat de SAS, lider în analyticspandemia a adus schimbări permanente în comportamentul de consum al clienților. Astfel, românii s-au îndreptat cu precădere spre canalele digitale pentru a-și face cumpăraturile. 56% dintre aceștia nu vor reveni la obiceiurile anterioare.

Peste 30% dintre români consumă produse ecologice și sunt de părere că un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului înconjurător (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research, în parteneriat cu revista retail-FMCG.ro, pe un eșantion de 1.024 de persoane.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *