Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 29 octombrie – 2 noiembrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 29 octombrie – 2 noiembrie 2018.

Știrea săptămânii

S-au deschis înscrierile pentru competiţia Votat Produsul Anului®, ediţia 2019, unde se pot înscrie brandurile cu inovaţii lansate pe piaţa românească după 1 octombrie 2017.

Interviul săptămânii

Detalii despre CashInfinity, cel mai avantajos sistem de gestionare a numerarului de pe piață, în interviul cu Céline Blanchot, EMEA Retail and CIT Marketing Manager Glory Global Solutions, companie lider pe piața mondială a soluțiilor de cash management, al cărui partener pe piața din România este compania ROPECO București.

retailRetail

Lagardère Travel Retail a continuat expansiunea în România pentru linia de business Foodservice prin deschiderea unui magazin 1 Minute în București, în Pasajul de la Universitate.

Credit foto: Shutterstock

Cu susținerea Lidl România, pe 30 octombrie s-a lansat oficial a doua bancă de alimente din România ce funcționează după principiile Federației Europeane a Băncilor de Alimente (FEBA).

METRO Cash & Carry România a lansat, prin intermediul gamei de produse marcă proprie ARO, campania ARO, dedicată clienților revânzători.

FMCG

Unilever a anunțat că achiziția Betty Ice a fost finalizată, după semnarea acordului celor două părți în ianuarie 2018.

Tuborg Christmas Brew, singura bere specială de Crăciun din România, a dat tonul sărbătorilor de iarnă și în 2018.

Dragoș Constantinescu a fost numit Președinte al Ursus Breweries, poziție pe care o va ocupa începând cu 2019, în timp ce Igor Tikhonov a preluat rolul de Președinte al Kompania Piwowarska, divizia Asahi Breweries Europe Group din Polonia.

E-commerce

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a pregătit pentru consumatori oferte speciale cu ocazia Black Friday, disponibile în magazinul online și în rețeaua magazinelor de brand Farmec și Gerovital.

Servicii

Pe data de 1 octombrie 2018, furnizorul internațional de servicii logistice ID Logistics a împlinit un an de activitate în România și a sărbătorit într-un cadru informal alături de angajați și parteneri.

Cele mai noi tehnologii de plată ale Mastercard, printre care și Pepper, robotul umanoid pentru care Mastercard a creat prima aplicație destinată cumpărăturilor, au fost prezentate în premieră în România.

Studii

Conform datelor monitorizate în retail de Nielsen România, 60% din piața totală de vin este reprezentată de vânzările de vin alb și 30% vin roșu.

Evenimente

Pe 18 octombrie 2018 a avut loc a șasea ediție BEST OF ESOMAR ROMÂNIA, singurul eveniment local dedicat integral cercetării de piață, desfășurat sub umbrela “Understanding Digital Consumer”.

Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovaţia” este un timbru rosu, extrem de vizibil printre produsele şi serviciile din retail şi nu numai.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in October 2018, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B online publication in Romania from retail & FMCG niche.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,814 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 29 octombrie – 2 noiembrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: