Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 28 septembrie – 2 octombrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 28 septembrie – 2 octombrie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

PROFI, retailerul cu rețeaua cea mai extinsă din România, a deschis în luna septembrie 2020 un număr de 20 de magazine, dintre care un magazin în format Standard (Supermarket), 13 magazine în format City și 6 magazine în format Loco.

Credit foto: Shutterstock

De asemenea, în această săptămână, PROFI a donat catre Asociația Milioane de Prieteni (AMP) un ATV cu remorcă. Vehiculul va diminua considerabil efortul de a transporta în munte, pe orice vreme, cele două tone de hrană pe care le primesc zilnic peste 100 de urși găzduiți la Zărnești, în cel mai mare sanctuar de urși bruni din lume.

Mega Image continuă planul de expansiune și dezvoltare prin noi magazine deschise în București și orașele mari din țară. Astfel, în perioada iunie – septembrie 2020, retailerul a inaugurat un număr de 25 de magazine, dintre care 11 Mega Image și 14 Shop&Go, rețeaua ajungând la un total de 818 unități.

Cei peste 195 de producători locali de legume și fructe din programul Mega Image „Gusturi românești de la gospodari” au încheiat sezonul de primăvară – vară cu rezultate de producție în creștere față de anul trecut.

29 septembrie a fost declarată Ziua Mondială împotriva risipei alimentare de către Organizația pentru Alimentație și Agricultură a Națiunilor Unite (FAO – Food and Agriculture Organization of the United Nations), o decizie pe care Lidl, rețeaua Băncilor pentru Alimente din România și ceilalți parteneri ai acesteia o salută și o sărbătoresc prin înființarea la începutul lunii septembrie a Federației Băncilor pentru Alimente din România – FBAR.

Lidl a lansat aplicația mobilă Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului în România.

Până pe 20 octombrie 2020, Auchan sărbătorește în magazine și pe www.auchan.ro aniversarea celor 14 ani de activitate a companiei în România. Prezent pe piața locală cu 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și o rețea de 26 de magazine de proximitate MyAuchan, Auchan Retail România marchează luna aceasta 14 ani de la deschiderea primului hipermarket, Auchan Titan, în 2006.

FMCG

Prin brandul Klintensiv, compania cu același nume, își dorește să ofere soluții profesionale și consumatorilor casnici, aceștia schimbându-și permanent obiceiurile de consum, ca urmare a pandemiei Covid-19. Klintensiv, o companie cu capital privat 100% românesc, este unul dintre puținii producători autohtoni de dezinfectanţi profesionali cu o concentrație de alcool de 85%.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a relansat gama Gerovital H3 Classic, într-un design nou, modernizat și anunță parteneriatul cu actrița Medeea Marinescu, în calitate de brand ambasador al gamei.

Din luna august 2020, Lipton Ice Tea, marcă îmbuteliată și distribuită de PepsiCo, a lansat pe piața din România noua sticlă 100% rPET (PET reciclat).

E-commerce

KFC România a lansat platforma proprie de comenzi online. Astfel, în acest moment, clienții au la dispoziție trei variante pentru a-și comanda acasă produsele KFC preferate: site-ul propriu – www.delivery.kfc.ro, serviciul de call center și platformele partenere de comenzi online, atât în București, cât și în țară.

Auchan Retail România a introdus serviciul de click & collect Auchan Drive în magazinul din Theodor Pallady, București, cu livrări direct la mașină. Clienții pot alege dintre peste 20.000 de produse de băcănie, curățenie, menaj și alte game nealimentare, fac comanda online, Auchan pregătește comanda, care este gata pentru preluare în numai două ore, iar clienții primesc produsele direct la mașină, într-o zonă special amenajată.

Food Service Retail

Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a împlinit un an pe piața din România. După ce a inaugurat trei noi restaurante numai în luna septembrie, Burger King România se poate lăuda cu atingerea tuturor obiectivelor strategice, inclusiv cu deschiderea unui restaurant în plină stare de urgență – Burger King Universitate.

Studii

Criza sanitară generată de pandemia de COVID-19 a impulsionat companiile să caute noi soluții pentru a răspunde contextului incert, potrivit celei mai recente ediții a studiului Digital Economy and Society Index, realizat de Deloitte România.

Evenimente retail

retailArena, eveniment de referință în industria de retail & FMCG, a revenit cu cea de-a opta ediție, pe 27 și 28 octombrie 2020, într -un format inedit, adaptat la cerințele vremii.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market and FMCG industry, in September 2020, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *