Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 16 – 20 octombrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 16 – 20 octombrie 2017.

retailRetail

REWE România continuă planul de extindere și deschide în luna octombrie 3 noi magazine Penny Market în Iași, Agigea și Satu-Mare, rețeaua ajungând la 212 unități.

Credit foto: Shutterstock

De asemenea, REWE România, prin lanțul de magazine Penny Market, și Camera de Comerț Româno-Germană, împreună cu alți doi parteneri, au dat startul proiectului „Scoala Carte și Meserii Creștem Profesioniști” pentru 34 de elevi din cinci orașe din România.

Carrefour Parklake a sărbătorit Ziua Mondială a Alimentației prin implementarea unor proiecte și inițiative împotriva risipei alimentare. De asemenea, Grupul Carrefour, cel mai mare al doilea retailer mondial, a înregistrat la nivel internațional, în cel de-al treilea trimestru din 2017, o creștere a vânzărilor cu 1,9%, la rate de schimb egale. Creştere de 9,2% a vânzărilor în România, cea mai mare din Europa.

Profi își continuă extinderea, inaugurând săptămâna această șase magazine în Smeeni, Vama, Victoria, Botoșani, Ciacova și Dudu, rețeaua ajungând la 642 de unități în 351 de localități.

FMCG

DERO, un brand care este alături de români de mai bine de 50 de ani, relansează în această toamnă întreaga gamă de produse.

Mușchiul File Crud Uscat Feliat de la Vascar a obținut distincția Produsul anului în cadrul celui mai amplu studiu de comportament al consumatorilor din domeniul FMCG anul acesta.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, va lansa până la final de 2017 cel puţin 3 game noi, ca urmare a strategiei de extindere a portofoliului propriu. Câteva cifre impresionante legate de cel mai mare producător de cosmetice din România.

Domestos, brandul de produse de curăţenie aparţinând companiei Unilever, a dat startul oficial al concursului național de creativitate „Susține igiena de 10”, cu sprijinul Ministerului Educației Naționale.

Vânzările Ursus Breweries au crescut de 3 ori mai mult față de piața de bere în prima jumătate a anului 2017, respectiv cu 6% față de creșterea cu 2% a pieței de bere din România.

Studii

Înclinația către consum a populației din cele 28 de țări ale Uniunii Europene analizate într-un studiu realizat de GfK și-a continuat tendința ascendentă, încheind trimestrul III al anului la aproape 21 de puncte.

Grundig, producător global de aparate electrocasnice şi electronice, își reconfirmă angajamentul în combaterea crizei globale a risipei de alimente, prin lansarea inițiativei „Respect food”, cu ocazia Zilei Mondiale a Alimentelor.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,970 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 16 – 20 octombrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: