Retail & FMCG – sinteza săptămânii 18 – 22 februarie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 18 – 22 februarie 2019.

retail-FMCG.ro, platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile care se adresează acestei nișe. Detalii

Hai să ne cunoaştem şi să vedem care ar fi cea mai bună modalitate de promovare B2B a produselor sau serviciilor dvs în retail-FMCG.ro! E suficient un mesaj pe adresa de e-mail revista@retail-fmcg.ro.

Vodafone Business, noua identitate de brand a diviziei enterprise, oferă companiilor soluții Internet of Things (IoT) de ultimă generație pentru retail, un real ajutor în procesul de transformare digitală.

retailRetail

Retailerul Cora România a făcut câteva declarații privind planurile de dezvoltare ale companiei, prin Thierry Destailleur, CEO Cora România.

Credit foto: Shutterstock

Declarația a avut loc în contextul în care, în presă, au apărut zvonuri despre anumite discuții privind vânzarea rețelei de hipermarketuri Cora din România, infirmate de către retailer.

Grupul Carrefour a anunțat, încă din 2018, o schimbare de strategie globală prin investiții susținute în mediul online și prin semnarea unor parteneriate strategice, unul dintre acestea fiind cel cu Google.

Formatele mici de magazine, operate local, în zona Europei Centrale și de Est și în Sudul Europei de Est, aduc consolidare piețelor de retail din care fac parte. Iată cum arată Top 10 branduri locale de retail, din Europa Centrală și de Est și din Sudul Europei de Est, după suprafața de vânzare adăugată în 2018, unde se regăsesc și 2 branduri operate în România: Lidl și PROFI.

Kaufland România, în colaborare cu Asociația Act For Tomorrow, a lansat programul START ONG – primul și singurul program de finanțare dedicat ONG-urilor mici sau a celor aflate la început de drum, care oferă societății civile finanțări de 500.000 de euro.

De asemenea, retailerul a inaugurat în magazinul din strada Barbu Văcărescu, 120-144, primul beauty shop al rețelei la nivel internațional.

Lidl a continuat investițiile în România prin deschiderea unui magazin nou în Huși, județul Vaslui, pe data de 28 februarie 2019, rețeaua națională ajungând la 245 de unități.

FMCG

Coca-Cola HBC România a publicat Raportul de Sustenabilitate pentru perioada 2016 – 2017, care documentează progresele realizate în implementarea practicilor sustenabile în toate procesele și operațiunile sale, atât în relația cu consumatorii, angajații, clienții și furnizorii, cât și în ceea ce privește protecția mediului înconjurător și susținerea comunităților locale.

Pepsi a lansat noua campanie globală UEFA Champions League, sub noua platformă internațională a brandului: PEPSI, FOR THE LOVE OF IT.

Compania Domaine Vinarte, înființată în anul 2016, prin preluarea patrimoniului Vinarte SA, a raportat o cifră de afaceri de 10,5 mil Lei în 2018, reprezentând o creștere de 10% față de cifra înregistrată în 2017.

Oameni

Ursus Breweries și-a reîntregit echipa executivă și anunță numirea a trei noi Vicepreședinți pentru departamentele de resurse umane, marketing și tehnic: Zuzana Balejová, Marek Dvořák și Guy Van Geel.

Evenimente

Înscrierile din acest an în competiţia Votat Produsul Anului®, o competiţie internaţională ce premiază produsele inovative, inclusiv din industria FMCG, sunt deshise până pe data de 28 Februarie 2019.

În competiţie se pot înscrie produse care au realizat o inovaţie in funcţionalitate, tehnologie, design sau formulă şi care sunt prezente in cel puţin un lanţ de retail, magazine online, reprezentanţe proprii. Pentru ediţia 2019, produsul înscris trebuie sa fie lansat/relansat pe piaţa în intervalul 01 octombrie 2017 – 31 martie 2019.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 18 – 22 februarie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: