Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 – 22 septembrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 18 – 22 septembrie 2017.

O analiză retail-FMCG.ro  ce prezintă o retrospectivă în industria de retail din România,  care a atins un nou vârf în 2016

Almdudler, cea mai populară băutură din Austria și cea mai de succes băutură răcoritoare pe bază de ierburi alpine din lume, câştigă teren pe piaţa din România, prin extinderea în retailul modern, în distribuţia naţională şi în sectorul HoReCa.

RetailRetail

A doua ediție a evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, organizat de METRO CASH & CARRY, se va desfășura pe 10 octombrie 2017, în toate țările în care compania este prezentă.

Credit Foto: shutterstock.com

Lidl a deschis primul său pop-up store la parterul clădirii Magheru One și este dedicat colecției de haine esmara by Heidi Klum.

Auchan organizează cea de-a 9-a ediție a Târgului de Vinuri, eveniment care va ține 2 săptămâni şi se va desfăşura în magazinele Auchan din toată ţara.

Profi își continuă extinderea, inaugurând două magazine în format Standard în localitățile Deta și Sângeorgiu de Pădure, rețeaua națională ajungând la 621 de unități.

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în București, în data de 28 septembrie, reţeaua sa din România ajungând astfel la 212 unități.

Lidl, unul dintre retailerii de top din Europa, a anunțat lansarea unui magazin online în Cehia, a patra țară în care Lidl își face apariția pe piața online, după Germania, Olanda şi Belgia.

Servicii

Shutterstock Inc., lider mondial în domeniul tehnologiei care oferă o platformă creativă pentru active, instrumente și servicii de înaltă calitate, a anunțat actualizarea pluginurilor personalizate pentru a fi integrate complet cu Adobe Creative Cloud.

Sistemele software de gestiune a producţiei implementate de compania Bento la clienţii săi din industria FMCG, şi nu numai, au caracteristica de a păstra trasabilitatea dintre materiile prime şi produsul finit.

Studii

Plata defalcată a TVA-ului devine operaţională în România, în mod opţional de la 1 octombrie şi obligatoriu de la 1 ianuarie 2018, iar prioritatea companiilor va fi din acest moment adaptarea sistemelor IT și rezolvarea dificultăților de flux de numerar determinate de noul mecanism pentru TVA.

Stocul spaţiilor moderne de retail va creşte în următorii trei ani în România cu aproximativ 500.000 de metri pătraţi, activitatea de dezvoltare cea mai pronunţată fiind concentrată în Bucureşti şi oraşele din centrul şi vestul ţării, precum Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, potrivit unei analize a firmei Cushman & Wakefield Echinox.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 – 22 septembrie 2017
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: