Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 19 – 23 martie 2018.
Mega Image a deschis cel mai nou supermarket în incinta complexului New Residence Ghencea, rețeaua națională ajungând la 601 unități.
Credit foto: Shutterstock
Kaufland a demarat în Chișinău construcția primelor 3 magazine din Republica Moldova, ulterior rețeaua va fi extinsă și la nivel național. Kaufland intenționează să deschidă 15 magazine în țara vecină, 6 dintre ele fiind în Chișinău.
Lagardère Travel Retail, lider de piață pentru segmentul News & Convenience în România, a lansat oficial noul concept Inmedio, în data de 8 martie, prin remodelarea magazinului amplasat în galeria comercială Carrefour Orhideea, Sector 6, București.
Auchan Retail România și Transilvania Film au lansat, pe 21 martie, filmul „România Neîmblânzită”, eveniment desfășurat la Teatrul Național din București. Distribuția documentarului de lung metraj „România Neînblânzită”, un proiect produs de Auchan România, va fi asigurată de Transilvania Film, începând cu 13 aprilie.
Google a lansat un nou program de cumpărături în Statele Unite – Shopping Actions – care permite consumatorilor să cumpere produse folosind un coș de cumpărături Google universal.
Carrefour România a anunțat lansarea „Flavours of Romania”, o serie de nouă episoade ce oferă o imagine extraordinară despre cultura, tradițiile și valorile românești.
FMCG
Coca-Cola HBC a anunțat numirea lui Jovan Radosavljevic în funcția de Director General al Coca-Cola HBC România, începând cu 1 mai 2018.
Grupul Alexandrion a semnat un acord pentru achiziția portofoliului de vinuri românești a grupului Halewood. Finalizarea tranzacției este preconizată să aibă loc în următoarele trei luni.
Evenimente
Asociația Română de Relații Publice – ARRP, în parteneriat cu International Communication Companies Organization – ICCO și cu Biblioteca Centrală Universitară “Carol I” – BCU, a organizat miercuri, 21 martie 2018, în Aula BCU, conferința “Fake News – O anatomie a mistificării sociale”.
Servicii
Mastercard, operatorul celei mai rapide rețele de procesare a plăților din lume, şi Carrefour, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică, demarează o nouă campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România.
În calitatea sa de partener al industriei de retail & FMCG din România, pentru a fi cât mai aproape de clienţii săi, compania Gebruder Weiss continuă să investească în extinderea spaţiilor logistice şi de cross-docking în zonele ţintă din punct de vedere economic. Bugetul alocat acestor investiţii s-a ridicat în 2017 la 14,2 mil lei, asigurând astfel o acoperire națională optimă dar și o reducere importantă a timpilor de livrare.
Studii
Peste jumătate (59%) dintre tinerii sub 35 de ani din mediul urban au făcut cumpărături, în ultimul an, pe cel puțin un magazin online din străinătate, cum ar fi Amazon, AliExpress, eBay sau Alibaba, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.