Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 19 – 23 noiembrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 19 – 23 noiembrie 2018.

PREMIUM: Câteva direcții de dezvoltare în categoria produselor bio, eficientizarea sortimentației, categoria de fresh food și trenduri și oportunități legate de produsele organice în 2019 pentru retailerul Carrefour

Retail

Carrefour România a lansat Filiera Calității – Carne Angus, cea de-a cincea lansată de Grupul Carrefour, alături de morcovi, cartofi, somon și carne de mânzat, prin care este asigurat controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate, de către o echipă de experți.

Credit foto: Shutterstock

Anul financiar 2017/2018, încheiat de dm drogerie markt SRL la 30 septembrie 2018, cu o cifră de afaceri anuală de peste 415 milioane lei, aduce o creștere de 22,3% față de anul precedent, marcând o creștere semnificativă a tuturor indicatorilor de performanță importanți, odată cu aniversarea a 10 ani de existență pe piața din România. 95 de magazine dm la nivel național.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin nou în Odorheiu Secuiesc, pe data de 29 noiembrie, rețeaua națională ajungând la 240 de unități.

FMCG

Gama de produsele Yummy Tummy BIO, primele gustări certificate ecologic din România – un concept pentru o viață sănătoasă introdus în România de compania Alchemis Solutions – s-a îmbunătățit cu noi produse.

Beck’s  a lansat în România patru beri speciale, inspirate din atmosfera începuturilor fabricării berii și din locurile deosebite ale lumii: Beck’s 1873 Pils, Beck’s Pale Ale, Beck’s Amber Lager și Beck’s Red Ale.

Analize

Ce s-a întâmplat în ziua de Black Friday 2018, ziua cu cele mai multe reduseri din an, conform PayU România – date pentru toată ziua de 16 noiembrie 2018, intervalul orar: 00:00-23:59.

Studii

România ocupă locul 49 în clasamentul global PwC Paying Taxes 2019 întocmit de PwC și parte a raportului Doing Business al Băncii Mondiale.

Servicii

Cu ajutorul strategiilor și serviciilor eficiente de la o singură sursă, operatorul logistic susține întregul lanț de logistică și distribuție al clienților săi, asigurând astfel baza unei activități eficiente și sustenabile pe piață.

Vânzările de tichete cadou au fost cu 15% mai mari pentru primele 10 luni ale anului 2018 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2017, conform datelor companiei Up România, unul dintre principalii emitenţi de tichete valorice.

E-commerce

POSTIS, platforma dedicată facilitării accesului retailerilor la mai multe opțiuni pentru serviciile de curierat și transport, a ajuns la un număr  de 1.000.000 de comenzi procesate, dintre care 250.000 doar în luna curentă, odată cu  campaniile de Black Friday.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 19 – 23 noiembrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: