Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 20 – 24 noiembrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 20 – 24 noiembrie 2017.

grocery retailRetail

Mega Image a anunţat lansarea propriului supermarket online, o mişcare aşteptată după testele făcute odată cu recenta lansare a noului site www.mega-image.ro. Întreaga ofertă Mega Image este disponibilă în magazinul online doar pentru Bucureşti. Transportul este oferit gratuit pentru comenzile de peste 250 de lei, iar sub această limită costul pentru livrare este de 20 de lei.

Credit foto: Shutterstock

Alibaba Grup Holding Limited, Auchan Retail S.A. și Ruentex Grup au anunțat astăzi o alianță strategică care le permite să își unească expertizele în comerțul fizic și digital pentru a construi comerțul “figital” alimentar în China.

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Voluntari, în data de 23 noiembrie, pe Bulevardul Voluntari, Nr. 76 și ajunge la o rețea de 214 unități.

Kaufland România a inaugurat primul program național pentru carne de porc 100% românească, în parteneriat cu Cooperativa Agricolă „Țara Mea” și cu sprijinul Comisiei pentru Agricultură, Silvicultură și al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale. De asemenea, Kaufland România a deschis pe 23 noiembrie cel de-al treilea magazin din Cluj-Napoca și primul integrat într-un complex imobiliar. Acesta este cel de-al 116-lea magazin al rețelei din România.

Carrefour România a deschis, pe 23 noiembrie, al șaselea supermarket din Arad, ajungând astfel la un număr de 223 de supermarketuri la nivel național.

Rețeaua Profi a inaugurat săptămâna aceasta șapte noi magazine la Blejești, Botoroaga, Craiova, Pătârlagele, Poeni și Timișoara, ajungând astfel să cuprindă în total 365 de localități și 672 de unități.

FMCG

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a stabilt un nou record al activității de producție la nivel național în 2017, depășind pragul de 2 milioane hectolitri produși în perioada ianuarie – noiembrie, reprezentând o creștere de 10% comparativ cu nivelul de anul trecut.

Alexandrion Group, liderul pieței de băuturi spirtoase în România, anunță lansarea clubului „Single Malt Society” și a platformei online www.singlemaltsociety.ro, care se adresează atât pasionaților de single malt, cât și celor care abia acum descoperă categoria de elită a whisky-ului.

Laptele Maresi, cel mai popular lapte pentru cafea din Austria, disponibil pe piaţa din România încă din 2009, prin intermediul companiei Maresi, este una dintre cele mai iubite și mai apreciate băuturi, atât pentru gust, cât și pentru aspect și formă.

Granini, brandul de sucuri necarbonatate din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a lansat trei sortimente în ediție limitată pentru sezonul rece.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extinde palmaresul brandului Gerovital cu o nouă distincţie – „Cel mai cool brand de cosmetice al anului 2017”, obţinută în cadrul Galei Forbes 100 COOL Brands, datorită inovaţiei şi performanţei brandului, care a revoluţionat piaţa locală de cosmetice.   

Analize

Buticurile alimentare, magazinele de cartier și cele din centrele comerciale au ajuns să reprezinte cele mai mari afaceri deschise în intervalul 2013-2017, potrivit unei analize KeysFin privind situația IMM-urilor.

Studii

În mediul de business există insule care se remarcă prin implementarea soluțiilor privind digitalizarea, așa cum o arată studiul Barometrul digitalizării în companiile din România, realizat de compania de consultanță Valoria în parteneriat cu Doingbusiness.ro.

Servicii

Despre piaţa serviciilor de catering corporate, cum au evoluat acestea şi care sunt trendurile în această piaţă am stat de vorbă cu Ana Alexandrescu, Directorul General SanaGout, una dintre cele mai dinamice companii de catering.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 20 – 24 noiembrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: