Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 20 – 24 septembrie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 20 – 24 septembrie 2021.

A apărut numărul 2 OrDeLi, revista trimestrială digitală despre Organizare, Design și Smart & Fine Living, un număr cu focus pe “SMART”.

Retail

Kaufland România a continuat procesul de extindere la nivel național și a anunțat inaugurarea hipermarketului cu numărul 146 din țară, la Blaj. Acest nou magazin generează 80 de noi locuri de muncă în comunitatea locală.

Carrefour România, ca parte a strategiei sale globale Act for Food, a accelerat demersurile spre tranziția la o alimentație mai sănătoasă, invitând 28 de parteneri locali și internaționali în Pactul pentru Tranziția Alimentară pentru acțiuni concrete în beneficiul clienților.

Programul Deschidem Vinul Românesc, lansat de Carrefour România, a reprezentat una din principalele atracții de la festivalul internațional RO Wine, în special datorită selecției de etichete românești, disponibile exclusiv pe rafturile retailerului, care au impresionat atât participanții locali, cât și pe cei de peste hotare.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Brașov, pe data de 23 septembrie 2021. Odată cu inaugurarea magazinului, au fost create peste 20 de noi locuri de muncă. Cu această deschidere, retailerul ajunge la o rețea de 307 magazine.

În perioada 22 septembrie – 5 octombrie 2021, hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a XIII-a ediție a Târgului de Vinuri, eveniment ce reunește la raft peste 330 de sortimente de vin atent selecționate, dintre care peste 85% provin de la crame din România.

PENNY România și Consiliul de supraveghere REWE Group au contribuit cu 120.000 euro la crearea primului centru itinerant pentru recuperarea copiilor cu dizabilități din Delta Dunării.

FMCG

Inter Conecter, compania timișoreană specializată de peste 20 de ani în importul de cafea, dulciuri și produse alimentare premium, și-a completat portofoliul de produse sub brandurile Segafredo, Reber și Americana.

Agrocosm Consult, una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România și un business 100% românesc, a realizat, de curând, un parteneriat cu Norofert SA, cel mai mare producător de inputuri ecologice din România, pentru gama de produse Micul Fermier, gamă ce cuprinde semințe hobby și profesionale.

În anul în care marchează 30 de ani de prezență locală, Sistemul Coca-Cola (Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România) și-a reafirmat angajamentul față de piața din România prin investiții semnificative și constante.

Oral-B, lider de piață în îngrijirea orală și inovație, a lansat Oral-B iO ™, noua periuță de dinți electrică, un produs revoluționar care oferă o senzație de curățare profesională în fiecare zi.

Nestlé a dezvăluit planul pentru susținerea și accelerarea tranziției către un sistem alimentar regenerativ, ce are ca scop protejarea și refacerea mediului, îmbunătățirea condițiilor de trai ale fermierilor și prosperitatea comunităților agricole.

VARTA, lider tehnologic în producția de baterii, s-a prezentat cu o nouă identitate de marcă care asigură o vizibilitate și mai mare la punctul de vânzare și subliniază poziția mărcii pe piață. În al doilea pas, toate bateriile de uz casnic, lanternele și bateriile externe VARTA primesc acum un design fundamental nou. Rebrandingul este însoțit de o campanie de comunicare sub titlul „Imaginați-vă mai mult”.

Food Service

Jerry’s Pizza, unul dintre cei mai importanți operatori din segmentul delivery și take-away de pe piața autohtonă, a inaugurat prima unitate din Craiova, în urma unei investiții de 150.000 de euro.

Sphera Franchise Group, deținătoarea companiei care operează în sistem de franciză brandul Pizza Hut în România, a anunțat reluarea planurilor de dezvoltare a Pizza Hut Delivery, divizia de livrare a Pizza Hut, odată cu inaugurarea unui nou restaurant.

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, a deschis 11 noi Micro Fulfillment Centers (MFC) în România, dintre care cinci în București, două în Brașov, două în Cluj-Napoca, unul în Iași și unul în Timișoara.

E-commerce

eMAG a inaugurat primul showroom din Buzău, în incinta Shopping City, unde clienții vor beneficia de consultanță dedicată pentru cumpărături, oferită de specialiștii eMAG, într-un spațiu modern. În showroom vor fi expuse peste 500 de produse din categoriile electronice mari și mici, laptopuri, tablete, telefoane și accesorii sau periferice.

Servicii

Noul Citroën AMI, un model 100% electric, care se adresează companiilor de food delivery, curierat și car sharring, poate fi comandat și în România, începând din 2022. Prețul de achiziție este de 4.990 €, cu tot cu TVA, preț ce include tichetul Rabla Plus. Citroën AMI este disponibil, pentru început, exclusiv persoanelor juridice cu achiziție de minim 3 unități.

KLG Europe România lansează Strongo, serviciul național de curierat dedicat produselor agabaritice (electrocasnice mari, piese de mobilier, sanitare, materiale constructii) cu livrare către consumatorul final. Noul serviciu beneficiază de rețeaua națională KLG Europe România cu 9 huburi plasate strategic în cele mai mari orașe din țară.

Analize

Deși promoțiile au reprezentat dintotdeauna o parte esențială din comerț, mai ales în retailul alimentar, iată cum o neînțelegere punctuală a unui mecanism de promoție și o decizie nejustificată, pot afecta întreaga piață de retail.

Studii

Asociația pentru Responsabilitate Socială „Plan B” a anunțat rezultatele unui sondaj național privind comportamentul alimentar al copiilor. Una dintre concluzii: 65% dintre copiii cu vârsta de până la 14 ani consumă zilnic dulciuri.

Evenimente

GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing – se va desfășura anul acesta în format hibird (online și offline cu locuri limitate) în București, în zilele de 1 și 2 Noiembrie 2021.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *