Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 27 aprilie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 23 – 27 aprilie 2018.

În perioada 16 – 19 mai 2018, va avea loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP – Future Retail Solutions, prima expoziţie din România dedicată industriei de retail, un eveniment B2B organizat de Euroexpo şi Romexpo, în parteneriat cu revista retail-FMCG.ro.

Noi speakeri de la NETOPIA mobilPay, Farmec, Biodeck și GLORY GLOBAL SOLUTIONS s-au alăturat Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions, programată pentru data de 17 mai 2018, cu începere de la ora 10.00.

Retail

retailComisia Europeană a anunțat un set de bune practici menite să dezvolte competitivitatea în retail la nivel European, iar măsurile anunțate au implicații multiple, unele dintre acestea atingând aspecte ce țin de dreptul concurenței.

Credit foto: Shutterstock

Auchan Retail România a lansat platforma www.lamasa.auchan.ro, prin care clienții pot comanda online mâncare gătită.

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Balotești, în data de 26 aprilie 2018, rețeaua națională ajungând la 222 de unități.

Lidl România a eliminat din întregul sortiment de produse ouăle provenite de la găini crescute în baterii, inclusiv din rețetele produselor achiziționate de la furnizori români, care au în componența lor ouă și oferă clienților săi doar ouă care provin de la găini crescute în hale, la sol, în sistem free range și în sistem ecologic (categoriile 2, 1 și 0).

NEPI Rockcastle, liderul investițiilor imobiliare de retail din Romania, a lansat Retail Insights, prima platformă de educație pentru specialiștii din retail.

dm drogerie markt marchează cei 10 ani de activitate pe teritoriul României, prin construirea unui nou sediu și a unui centru de distribuție în Timișoara și crearea a peste 300 de noi locuri de muncă.

Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali.

Piața de retail alimentar din Europa este în plină consolidare, înregistrând, în 2017, cea mai mare creștere a vânzărilor, conform Top 50 Retaileri din Europa.

FMCG

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a anunțat o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de circa 67%, în intervalul 2016 – 2018.

Activia a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale, un sortiment inovativ care completează gama Activia Cereale Integrale.

Petras Bio a lansat o gamă de produse create din ingredinete 100% vegetale certificate ecologic, produse în Deva.

Studii

Tendințele actuale ale retailului sunt determinate de anticiparea faptului că va fi un consum semnificativ și în 2018, conform ultimului studiu Deloitte 2018.

Evenimente

Pentru al treilea an consecutiv, are loc festivalul RO-Wine | The International Wine Festival of Romania, un eveniment premium, care vorbește despre eleganța și excelența vinurilor de top și care va avea loc pe 19 și 20 mai.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *