Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 26 – 30 octombrie 2020.
De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii
Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!
Retail
Începând cu luna octombrie 2020, DM Drogerie Markt, rețeaua de magazine de tip drogerie, a devenit membru AMRCR – Asociația Marilor Rețele Comerciale din România.
PROFI, retailerul cu cea mai mare acoperire națională din România, a deschis 28 de magazine în octombrie, fiind luna cu cele mai multe deschideri din acest an. Cu aceste deschideri, PROFI depășește pragul de 1.350 de magazine la nivel național.
Lidl a donat 20 de concentratoare de oxigen pentru Spitalul Judetean din Botoșani, destinate îngrijirii pacienților cu Coronavirus. Retailerul a inaugurat un magazin nou în orașul Codlea, județul Brașov.
Rețeaua PENNY s-a extins cu un nou magazin în Râmnicu Sărat, județul Buzău și în Brezoi, județul Vâlcea. Astfel, rețeaua ajunge la 267 de unități deschise în România.
Trimestrul al treilea a adus o activitate crescută pe sectorul spațiilor industriale, unde companiile din retail și servicii aferente, respectiv curierat și logistică, au închiriat peste 300.000 mp, având o pondere de 50% din totalul tranzacțiilor, dublu față de anul 2015, a arătat raportul CBRE Market Snapshot Q3.
Mega Image a lansat în România o nouă marcă proprie de cafea, Perla, din boabe cultivate responsabil în cele mai renumite regiuni producătoare de cafea ale lumii.
FMCG
Cercetările recente comandate de către Asociația Specială a Cafelei (SCA) sub președinția Christinei Meinl, Head of Innovations la Julius Meinl, indică o creștere a consumului la domiciliu, în timp ce consumul în afara casei s-a adaptat pentru a oferi aceeași experiență a servirii cafelei, respectând noi reguli și măsuri de distanțare socială.
Consiliul Concurenţei a anunțat că analizează tranzacția prin care grupul german Tchibo Coffee Service GmbH intenționează să preia compania Partener Coffee Services S.R.L.
Sistemul Coca-Cola în România, format din Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, a reunit, începând cu această toamnă, sub aceeași platformă, toate proiectele de mediu și implicare în comunitate ale celor două companii.
În România producția anuală de Salam de Sibiu IGP ramâne constantă la 3.000 de tone, chiar și în acest an provocator pentru toate afacerile.
E-commerce
Numărul cumpărătorilor online a crescut cu 8% în 2020 față de 2019, iar numărul persoanelor care plătesc online cu cardul a crescut cu 14% în acest an față de 2019, conform cercetării de piață realizată de iSense Solutions pentru GPeC, cercetare de piață ce va fi prezentată pe larg la GPeC SUMMIT (2 – 3 noiembrie 2020).
Takeaway.com, unul dintre cele mai mari servicii de livrare a alimentelor din țară, a introdus noi măsuri de sprijinire a restaurantelor.
foodpanda, cea mai mare platformă de food ordering din România, a anunțat lansarea unui parteneriat cu lanțul de hipermarketuri Kaufland România, pentru livrarea rapidă a produselor la domiciliul clienților.
Servicii
Postis, primul start-up LogTech din România, a lansat o ofertă specială de Black Friday și oferă acces gratuit la tehnologiile sale, venind astfel în sprijinul retailerilor și jucătorilor din piața de e-commerce, care în această perioadă au de gestionat volume mult mai mari de comenzi online.
Începând cu această toamnă, clienții QInStore Radio au la dispoziție noi servicii prin care își pot reduce cheltuielile cu muzica ambientală utilizată în punctele proprii de vânzare, cu minim 50%.
Analize
În 2020, industria de retail din Europa de Est a fost nevoită să gestioneze mai multe tipuri de crize, de la lockdownul generat de pandemie, o situație nouă și imprevizibilă, la problemele ecomice sau scăderea prețurilor petrolului, factori ce au dus la scăderi ale vânzărilor pentru unii retaileri, dar și creștearea unor alte canaluri de vânzare, precum eCommerce-ul.
Studii
Pentru peste jumătate din români, experiența pozitivă cu un produs îi determină să devină loiali companiei respective (54%), lucru valabil și pentru experiențele negative, fapt ce îi oprește din a mai apela pe viitor la același brand (50%), conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research.
Evenimente
Organizatorii GoTech World pregătesc cea de-a IX-a ediție a expo-conferinței, eveniment care va avea loc online pe 11 și 12 noiembrie 2020.
GoTech World și publicația noastră retail-FMCG.ro oferă 10 bilete Standard+ gratuite. Biletul oferă accesul în Expo Area, acces la tot conținutul speakerilor locali și Main Stage, de asemenea tot conținutul va putea fi accesat oricând după eveniment.
Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
Pingback: eCommerce în România 2020 - Challenges & Solutions - Selectsoft
Pingback: Schimbările comportamentului cumpărătorilor în perioada sărbătorilor - Selectsoft schimbarea comportamentului cumpărătorilor