Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 septembrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 3 – 7 septembrie 2018.

Retail magazineRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea a 3 magazine în București, Pantelimon și Giroc, pe data de 13 septembrie, rețeaua națională ajungând la 232 de unități.

Credit foto: Shutterstock

La început de an școlar, Kaufland România a anunțat lansarea unei noi mărci proprii de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii.

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în iulie 2018, față de iulie 2017, cu 5,3%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Pentru o parte dintre cei mai mari retaileri europeni, mai mult de 50% din creșterea pentru următorii 5 ani va proveni din canalul online, conform noului raport LZ Retailytics.

Penny Market și Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, au lansat campania “Am luat tot! Hai în vacanță!”, prin care românii pot beneficia de un pachet de vacanță ce include genți de călătorie la prețuri reduse și un voucher cadou.

FMCG

Granini, brandul de sucuri necarbonatate din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a lansat „Granini din grădină” – noua gamă de sucuri cu conținut 100% de legume și fructe.

PepsiCo și-a prezentat obiectivul de a realiza ambalajele sale din plastic reciclat (rPET) în proporție de 50%, până în 2030,  în țările din UE, cu un țel intermediar de 45%, până în 2025.

Servicii

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică de la comercianți, a anunțat numirea lui Florin Stoleriu în funcția de Director de Vânzări.

Analize

Autoritățile române doresc să aducă modificări regulilor de TVA pentru cupoanele valorice (vouchere/tichete de masă/ tichete cadou) începând cu 1 ianuarie 2019.

Studii

Dintre executivii intervievați în cadrul studiului PwC, 84% au declarat că au proiecte în dezvoltare bazate pe tehnologia blockchain, în timp ce 15% au deja proiecte în funcțiune  care folosesc această tehnologie.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in August 2018, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B online publication in Romania from retail & FMCG niche.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 septembrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: