Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 15 – 19 februarie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 15 – 19 februarie 2016:

retail

shopping girlLidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea unui nou magazin, la Buşteni, reţeaua sa din România ajungând astfel la 193 de magazine. Magazinul din Buşteni este primul magazin deschis de retailer în acest an.

Credit Foto: shutterstock.com

PROFI, reţeaua naţională de supermarketuri, numără 375 de unităţi, odată cu inaugurarea a încă două magazine, la Suceava şi Craiova.

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a lansat platforma online www.selgroscautapasiunea.ro care urmărește să consolideze cultura organizațională.

Mall-ul reducerilor la Flanco (19 – 24 februarie)

AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) a emis un comunicat oficial prin intermediul căreia cere anularea taxelor de penalitate pentru ambalaje și sistem de colectare garantat de stat. La puţin timp după acest comunicat, Delia Nica a demisionat din funcția de Director Executiv al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR

FMCG

Salamul de Sibiu este înregistrat la nivel euopean ca produs ca produs de Indicaţie Geografică Protejată (IGP), acesta fiind cel de-al doilea produs după Magiunul de Prune Topoloveni în anul 2011.

Farmec a anunţat că a câştigat un proces de 15 milioane de euro cu (ANAF) Agenția Națională pentru Administrare Fiscală.

Danonino, marca Danone dedicată copiilor, vine cu o nouă campanie integrată de comunicare prin care îi ajută pe părinţi să le dezvolte copiilor autonomia şi să le ofere o alimentaţie sănătoasă potrivită pentru creștere.

Granddis România, una dintre cele mai importante companii de marketing, vânzări şi distribuţie de produse spirtoase, are un nou Director General, în persoana lui Viorel Ognean.

Colgate-Palmolive România a lansat o nouă gamă de detergent lichid Axion, cu formula inovatoare 4 în 1 și un design atractiv.

Servicii

GfK a achiziționat Netquest, cel mai important furnizor de paneluri online pentru cercetarea adhoc, cu o prezență puternică pe piețele din Spania, Portugalia și America Latină.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,040 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 15 – 19 februarie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: