Diamant

Sinteza săptămânii 12 – 16 martie 2012

La un an de la preluarea distribuţiei în România a brandului de cafea Amaroy, Compania JBC EDEN reușeste scăderea cu aproape 20% a prețului de vânzare al cafelei Amaroy în România.

Grupul Carrefour a deschis cel de-al 49-lea supermarket din tara, in Iasi, Str. Anastasie Panu, nr. 46, in Complexul Comercial Hala Centrala. Este cel de-al 2-lea Carrefour Market din oras, dupa ce in ianuarie anul acesta a deschis un supermarket in Centrul Comercial Iulius Mall.

Mega Image a inaugurat in aceasta saptamana 2 noi magazine Shop&Go: primul pe Sos. Mihai Bravu nr 140 in sectorul 2, cu o suprafata de vanzare de aprox. 120mp şi al doilea pe Bd. Basarabia nr 110, sector 2, cu o suprafata de vanzare de aprox. 160mp.

REWE România, compania care operează reţeaua de magazine de tip discount Penny Market şi Penny Market XXL, a deschis la Galaţi cel de-al doilea magazin din oraş. Cu acestă unitate nouă, compania REWE ajunge la cel de-al 124-lea magazin Penny Market din ţară şi unitatea cu numărul 129 din reţeaua sa.

Cu o istorie de aproape o jumatate de secol, berea Silva s-a relansat pe piata din Romania cu campania de imagine „Din spiritul Transilvaniei”, ce aduce in atentia publicului originile sale transilvanene.

Compania Panovia a înregistrat o creştere cu 30% a producţiei în 2011 şi va continua investiţiile în dezvoltare şi în acest an. Panovia este prezentă pe piaţa patiseriei congelate încă de la începutul anului 2005, odată cu finalizarea unei investiţii de circa două milioane de euro.

S-a incheiat perioada de vot la BestAds 2011, singurul festival online de publicitate din Romania, la care juriul este format din publicul larg. Votul s-a desfasurat intr-o aplicatie de pe pagina de Facebook a IQads si a fost disponibil de pe 22 februarie pana pe 11 martie, adunand in total 10.000 de voturi.

Noul slogan Beck’s, Just Part of The Story exprimă foarte bine spiritul celei mai cunoscute beri germane din lume. Inovatoare, neconvenţională, constantă în calitate, orice atribut alăturat Beck’s este doar parte din poveste. Restul rămâne de descoperit în fiecare moment alături de Beck’s, berea germană numărul 1 în lume.

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat programul de rebranding pentru Kandia. Concret, Kandia are o nouă identitate de brand şi un nou ambalaj ce va consolida notorietatea brand-ului pe piaţa produselor de ciocolată din România şi îi va redefini valoarea.

Şi în acest an, de St. Patrick’s Day, Guinness şi-a propus să aducă spiritul petrecerilor irlandeze în cele mai mari puburi din România. St. Patrick’s Day, cea mai cunoscută zi din întreaga lume dedicată unui sfânt şi Ziua Națională a Irlandei, va fi marcată printr-o serie de evenimente care să redea bucuria de a trăi. Guinness va dedica mai multe zile petrecerilor în stil irlandez, conceptul proiectului purtând numele de “Friendliest Day of the Year”.

Brandul Untdelemn de la Bunica, apartinand Cargil Oils, liderul pe piata uleiului de gatit, beneficiaza acum de o noua identitate vizuala, destinata consumatorilor, din ce in ce mai atenti la calitatea produselor pe care le folosesc. Aceasta noua forma de prezentare vine sa sustina o campanie integrata de comunicare derulata sub sloganul Gateste cu incredere!.

Câteva ştiri externe ale sâptămânii, pe scurt.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,997 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 12 – 16 martie 2012

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: