Diamant

Sinteza săptămânii 17 – 21 martie

PREMIUM

Analiză – Care sunt cele mai active branduri FMCG din România în Social Media?

Fatada-CORESI1Retail

Proiectul Coresi Braşov, dezvoltat de divizia imobiliară Grupului Auchan, Immochan România, aduce pe piaţa românească conceptul de shopping resort.

Mega Image deschide ultimele două magazine Shop&Go din luna martie, reţeaua din România ajungând la un total de 302 magazine.

BILLA România oferă clienților săi carne ce provine doar de la fermele și abatoarele românești, iar pe de altă parte, retailerul extinde colaborarea cu producătorii locali.

FMCG

“România va fi unul dintre cei mai importanţi producători de carne la nivel european” – interviu în exclusivitate pentru revista retail-FMCG.ro cu Radu Timis, CEO Cris-Tim.

Consiliul Concurenţei a anunţat că analizează preluarea unor active ce aparţin Grupului Lemarco: SC Lemarco Cristal SRL şi SC Zahărul Lieşti SA, de către Agrana Zucker GmbH din Austria. Tot Consiliul Concurenţei a prezentat rezultatul analizei privind preluarea Plus de către Lidl.

Cu ocazia lansării noii variante cu prospețime de Lavandă, Persil demarează o nouă promoție națională, care se va desfășura până pe 20 aprilie 2014.

Doncafé a dat startul promoției „Doncafé îți dăruiește zeci de mii de premii în bsilani”, răsplătindu-şi consumatorii cu premii în bani direct în pachet plus un mare premiu.

Randler Group, una dintre cele mai importante companii cu profil de import, logistică şi distribuţie de produse alimentare din România, se prezintă.

Nestlé lansează campania de informare “Împreună creștem copii puternici”, în parteneriat cu Societatea Română de Pediatrie.

DERO, unul dintre cele mai longevive branduri româneşti, premiază simbolic publicațiile care au folosit cuvântul “bucurie” de cele mai multe ori în articolele publicate în decursul unei luni de zile.

International

Ştiri externe, pe scurt (Rezultate financiare Delhaize Group,  Carefour finalizează o nouă achiziţie, Prelungirea contractului CEO Rewe Group, Planurile de expansiune Lidl în Polonia).

Evenimente

Ediția a cincea a Cupei Hagi Danone, cea mai mare competiție de fotbal din România pentru copiii cu vârste între 10 și 12 ani, organizată de Fundația „Gheorghe Hagi” și Danone România debutează pe 22 martie 2014.

Servicii

„A vinde mai bine este egal cu o experiență senzorială integrată de brand oferită consumatorilor” – interviu cu Raluca Vasile de la Smartbrand cu detalii despre brandingul senzorial.

Compania RBC, principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, a înregistrat la finalul anului 2013 o cifră de afaceri de 15.6 milioane euro.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 17 – 21 martie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: