Sinteza săptămânii 2 – 6 iulie

Intern:

Începând cu luna viitoare, partenerul exclusiv pentru Melitta Kaffee GmbH în România, JBC EDEN SRL, extinde gama de cafea Melitta cu noul produs Montana.

PROFI a stabilit la Arad un nou record mondial: cel mai lung sandviș multietnic, în lungime de 106 de metri.

BILLA România a deschis pe 2 iulie 2012 primului magazin la Tîrgu-Mureș.

Colgate-Palmolive lansează o nouă campanie cu ocazia împlinirii a 20 de ani pe piața din România.

Până pe data de 17 iulie 2012,  real,- desfăşoară o campanie dedicată sortimentului de bere prezent pe rafturile magazinelor.

Producătorul român Peneş Curcanul a lansat Light BBQ – o nouă gamă de preparate pentru grătar, din carne de curcan.

Compania PROFI RomFood a semnat un acord de colaborare cu Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului (MECTS) în vederea lansării campaniei de responsabilitate socială „PROFI te premiază!”, ediția 2012.

Mega Image a deschis pe 6 iulie 2012 cel de-al treilea supermarket al reţelei din Ploieşti, pe Strada Gheorghe Doja nr. 91-93.

Compania Selgros  relansează miercuri, 11 iulie 2012, magazinul său din Suceava, amenajat după un concept nou, într-un format prietenos şi accesibil pentru clienţi.

Internațional:

Vânzările din zona de retail au crescut în luna mai, indicând faptul că, în ciuda crizei traversată în această perioadă de euro, puterea de cumpărare în Europa este în continuă creștere.

Grupul german Metro plănuiește să restructureze divizia de hypermarketuri Real.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 2 – 6 iulie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: