Sinteza săptămânii 20 – 24 octombrie

Recomandare: Revista Biz organizează în perioada 10 – 14 noiembrie cea de a 13-a ediţie a evenimentului Zilele Biz ce va reuni, timp de cinci zile, sute de manageri şi antreprenori într-un eveniment unic care analizează tendinţele în cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovaţie, Management, CSR şi Media&Marketing.

Subiectul săptămânii: METRO GROUP și Grupul Auchan încheie un parteneriat internațional în achiziții ce presupune: egocieri în comun, cu furnizorii multinaționali, la nivel mondial şi sourcing comun pentru produse marcă proprie nealimentare.

E-commerce

coraDrive.ro îşi va extinde serviciile până la sfârşitul acestui an, când vor fi disponibile comenzile online cu livrare la domiciliu. Un nou punct coraDrive.ro se va inaugura anul viitor, în Bucureşti.

Începând cu luna octombrie, Carrefour România pune la dispoziţia clienţilor hipermarketului online www.Carrefour-Online.ro o nouă serie de beneficii: nu mai există limită de cantitate şi nici comandă minimă de 150 de lei, iar în plus, comenzile de peste 300 de lei au transportul gratuit.

Retail

spatiu relaxareCum arată hypermarketul ideal în viziunea clienților? O inedită exemplificare folosind piesele LEGO SERIOUS PLAY, consumatorii având posibilitatea să contribuie la construirea modelului ideal de hypermarket. Un proiext marca EXACT Cercetare și Consultanță.

Kaufland a deschis, la Bucureşti, cel de-al 98-lea magazin al reţelei din România şi se apropie de obiectivul de a avea 100 de unităţi deschise până la finalul lui 2014.

Lidl a inaugurat la Târgovişte un nou magazin, reţeaua sa din România însumând în prezent 181 de magazine.

Carrefour a deschis primul său supermarket Market din orașul Alba Iulia, ridicând numărul total de magazine în acest format la 84.

Vânzările Metro au fost în linie cu estimările analiştilor în trimestrul trei din 2014, în condiţiile în care retailerul german vinde divizii şi renunţă la unele afaceri pentru a genera numerar şi a face faţă reducerii cererii în Europa.

Cele mai importante ştiri din retailul alimentar din România, în limba engleză – News from romanian food retail.

Stocul de retail modern în Capitală este de 902.000 metri pătraţi, conţinând 11 centre comerciale, şapte parcuri de retail şi cinci galerii comerciale, acesta urmând să atingă, în 2015, pragul de un milion de metri pătraţi, conform unui studiu DTZ Research.

PROFI a inaugurat un nou magazin la Cluj-Napoca, ajungând la 15 unități în această localitate și la 255 în întreaga țară.

Studii

Studiu GfK Climatul de Consum Europa: În ultimele trei luni, așteptările privind starea economiei au scăzut în aproape toate țările europene.

  În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 20 – 24 octombrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: