Sinteza săptămânii 21 – 25 septembrie 2015

Retail

hypermarketÎncepând din 25 septembrie şi pâna miercuri, 30 septembrie, clienţii Auchan sunt aşteptaţi să deguste o varietate de produse franceze, în cadrul „Fete de la Gastronomie”, evenimentul dedicat produselor franceze ce se desfăşoară simultan în magazinele Auchan Drumul Taberei şi Auchan Titan din Bucureşti.

Credit foto: Shutterstock

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac.

Lansat pe 27 martie 2015, centrul comercial Coresi Shopping Resort a avut peste 4 milioane de vizitatori, în primele şase luni de la lansare, cu o medie zilnică de peste 21.000 mii de vizitatori și o creștere previzionată de 9% în luna septembrie.

PROFI deschide cel de-al 5-lea magazin din oraşul Târgu Mureș și cel de-al 341-lea al rețelei naționale, prezentă în 162 de localităţi din România.

Gama de produse marca proprie Bun, din România! aparţinând retailerului BILLA, se va înnoi, până la finalul acestui an, cu o gamă de dulcețuri, dulciuri, miere, paste și multe altele.

Shopping City Deva, centrul comercial regional dominant al județului Hunedoara, şi-a deschis porțile începând de cu 24 septembrie 2015, în urma unei investiții de 14 milioane de euro, realizată de compania NEPI.

A treia ediție a evenimentului „Verde la educație pentru circulație” a reunit peste 45.000 de persoane, dintre care peste 25.000 de copii, la cursul de educație rutieră susținut de Lidl și Poliția Română în data de 19 septembrie.

Retailerul german Penny Market, parte a Grupului REWE, face bilanţul primului an al programului educaţional de Formare Duală în retail pentru tineri şi se pregăteşte pentru o nouă rundă de înscrieri, în această toamnă.

FMCG

Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, anunţă lansarea unui nou produs – brânza tartinabilă Tartino, disponibil în trei sortimente: Natur, Roşii şi Spanac.

Compania Panovia a finalizat cu succes procesul de rebranding al produselor congelate Ema, care, începând cu finalul lunii septembrie, se vor regăsi sub brandul Morăriţa.

Berea Stejar, sponsor oficial al echipei Naționale de Rugby a României „ Stejarii”, lansează o ediție specială a dozei de bere sub deviza „Niciun Mondial Acasă!”.

Ursus Breweries, subsidiară a SABMiller plc., anunță numirea lui Glenn Burgess în funcția de Supply Chain Vice-President.

La aniversarea a 165 de ani de la nașterea lui, Jack Daniel te trimite în America, în Lynchburg, Tennessee, acolo unde își are originea moștenirea lăsată de Mr. Jack.

Studii

GfK își consolidează poziția pe piața online, prin lansarea unei soluții de monitorizare a prețurilor în acest mediu.

Circa 30% din totatul plăților online cu cardul realizate de consumatorii români sunt făcute de pe telefoane și tablete cu sisteme de operare smart, față de 20%, rată înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,908 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 21 – 25 septembrie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: