Sinteza săptămânii 22 – 26 septembrie

Biointimo este noua gamă de produse de igienă intimă feminină destinată femeilor moderne pe care compania INTER PHARMA COMPANY o propune pieţei din România.

Evenimente

Concluzii după Forumul „Print & Pack – Soluţii inovatoare în comunicarea la raft”, în cadrul Târgului Print & Sign 2014 de la Romexpo.

Proiectele internaționale Business Days continuă la evenimentul Iași Business Days, 1-2 octombrie – A 16-a ediţie a Business Days, cel mai amplu eveniment de afaceri din România.

Au inceput inscrierile la evenimentul retailArena – Innovation in Retail (4 – 6 noiembrie, la hotel Howard Johnson din Bucuresti), unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online din acest an.

Retail

Billa SinaiaPROFI a deschis un nou magazin la Constanţa şi unul la Oradea, iar duminică trecută a fost inaugurată o platforma de legume şi fructe la Timişoara, lanţul extinzându-şi astfel reţeaua la 248 de magazine şi mărindu-şi considerabil capacitatea logistică.

BILLA România anunță deschiderea primului magazin în Sinaia, județul Prahova, inaugurând astfel al 84-lea magazin la nivel național.

Mega Image deschide 4 magazine, iar rețeaua sa ajunge la 350 de unități sub mărcile Mega Image (174), Shop&Go (174), AB COOL FOOD (1), Mega Drive (1).

Săptămânalul News from romanian food retail ce conţine cele mai importante ştiri din retailul alimentar autohton, în limba engleză.

Carrefour România va încheia, până la finalul anului, contracte de colaborare cu peste 100 de producători români de fructe și legume ca urmare a campaniei din perioada 7-13 august.

Pentru a sărbători intrarea gastronomiei franceze în patrimoniul UNESCO, magazinele cora au fost imbrăcate în acest week-end în haine frantuzeşti, diverse raioane fiind transformate în cartiere din Paris.

FMCG

HEINEKEN România publică cea de-a cincea ediție anuală a Raportului de Sustenabilitate, anunțând rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future” (INFOGRAPHIC).

Cabral și Puya se întrec în cea mai nouă provocare Lay’s: „Ghicește numele rețetelor secrete”. Trei sortimente noi de chipsuri și tot atâtea premii mari, a câte 25.000 lei, sunt ingredientele unei campanii inedite, marca Lay’s.

  În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,916 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 22 – 26 septembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: