Sinteza săptămânii 24 – 28 februarie

Top News

Două proiecte online noi, ElectroRetail.ro şi BricoRetail.ro, se alătură începând din această săptămână revistei retail-FMCG.ro, proiect care este deja în online de peste trei ani de zile.

Începând cu luna februarie 2014, revista retail-FMCG.ro este partener permanent Kooperativa 2.0, un concept nou pe piaţa de online din România.

Obişnuitul rezumat al celor mai importante ştiri din retailul alimentar autohton, în limba engleză, Romanian retail weekly news.

Haufland-TragovisteRetail

Auchan a inaugurat al doilea hipermarket din Cluj-Napoca. Situat în Centrul Comercial Arcade Cluj, Auchan Iris este al treisprezecelea hipermarket remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real.

Kaufland România a inaugurat cel de-al doilea magazin din oraşul Târgovişte, reţeaua din România ajungând la 92 de unităţi.

PROFI deschide două magazine, la Giurgiu şi Botoşani reţeaua ajungând astfel să numere 212 unităţi în întreaga ţară.

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a două noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, în Bucureşti şi Galați. În acest moment, rețeaua numără 61 de magazine de proximitate „Express”.

Editura Litera a lansat, la hipermarketul cora Lujerului, cartea “Gătește moldovenește cu Stela Popescu”.

Retail International

Retailerul belgian Delhaize Group, operatorul reţelei Mega Image din România, a anunţat că a semnat un acord cu AP Mart cu privire la vânzarea operațiunilor sale din Bulgaria.

Rewe Group, retailerul german care operează reţelele Penny Market şi BILLA, ia în calcul să accepte propunerea retailerului online Amazon de a intra pe piaţa comerţului alimentar online din Germania.

FMCG

Colgate propune o nouă inovație în igiena orală: periuța de dinți Slim Soft.

Începând din luna februarie, Bergenbier a lansat o serie de ambalaje în ediție specială care surprind cele mai importante momente ale prieteniei adevărate.

Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”, estimeaza o creștere cu 10% la produsele de post comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Studii

Europa iese din recesiune – concluzia studiului GFK Climatul de consum Europa.

Servicii

MasterCard şi PRIME Research au anunţat rezultatele celui de-al doilea studiu anual global, MasterCard Mobile Payments, care a urmărit peste 13 milioane de comentarii în social media. În cadrul Mobile World Congress, MasterCard a anunțat lansarea plăţilor prin MasterPass in-App, ce permit consumatorilor să realizeze cumpărături dintr-o aplicaţie mobilă.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,913 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 24 – 28 februarie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: