Sinteza săptămânii 24 – 28 martie

Gebrüder Weiss, una printre companiile de top din domeniul transporturilor şi logisticii din Europa, sărbătoreşte 20 de ani de excelență în servicii de transport și logistică.

Evenimente

Evenimentul BuzzCamp Bucureşti, eveniment dedicat tinerilor pe teme de dezvoltare personală şi orientare în carieră, se va desfăşura în perioada 31 martie – 4 aprilie, la Hotel Marshal Garden.

HeaderFB1Retail

BILLA România a inaugurat primul său magazin din Sebeș, județul Alba şi primul din acest an, ridicând numărul rețelei naționale la 80 de unităţi.

Auchan România a deschis la Deva cel de-al 27-lea hipermarket din România şi cel de-al 16-lea hipermarket remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real.

PROFI a inaugurat un magazin PROFI în Zărneşti, Jud Braşov şi un magazin PROFI CITY în Oradea, reţeaua sa ajungând la un total de 214 unităţi.

Lidl continuă campania socială “Zâmbet de copil”și în 2014, sprijinind HOSPICE Casa Speranței. Campania se derulează în perioada 31 martie – 30 aprilie.

Obişnuitul săptămânal de ştiri din retailul alimentar autohton Romanian retail weekly news, cu noutăţi din ultimele două săptămâni, în limba engleză.

FMCG

Pepsi lansează prima campanie pentru TV din România care a integrat Shazam, una dintre cele mai populare aplicații din lume care pemite identificarea pieselor muzicale.

TVA-ul va scădea la carne și produse din carne, la legume-fructe și ulterior la lapte și produse din lapte, conform declaraţiilor lui Liviu Harbuz, deputat PSD și vicepreședinte al Comisiei de Agricultură din Camera Deputaților.

Comisia Europeană a propus înăsprirea regimului de autorizare a agriculturii organice în UE, în ideea de a putea lupta mai bine împotriva falselor produse bio.

NESTEA, liderul pe piaţa băuturilor răcoritoare necarbogazoase cu extract de ceai, lansează NESTEA floare de cireş, cu o aromă inovativă care combină aroma florilor de cireş cu gustul de ceai.

Studii

Lidl este brandul care a generat cele mai multe conversații în rândul onlinerilor în intervalul 26 februarie-11 martie 2014: aproximativ 1200. Poziția a doua este ocupată de Billa și Penny.

Consumul de bere a scăzut cu peste 10% comparativ cu 2012, atingând un volum de 16,3 milioane Hl. Consumul pe cap de locuitor a atins valoarea de 81 litri, conform analizei pieței locale a berii în 2013, realizată de către Asociația Berarii României.

Un studiu realizat de către Chèque Déjeuner România arată că peste 70% dintre tichetele cadou achiziționate de către companiile din România sunt destinate creșterii vânzărilor.

Servicii

Posesorii de carduri Maestro pot efectua plăți online de pe telefon prin aplicația mobilPay MasterCard Mobile.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 24 – 28 martie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: