Sinteza săptămânii 26 – 30 noiembrie

Intern:

În perioada Sărbătorilor de Iarnă, decembrie 2012 – ianuarie 2013, magazinele METRO Cash & Carry Romania și METRO Punct vor funcționa după un program special.

Mega Image a deschis pe 27 noiembrie un nou magazin Mega Image, situat în Bulevardul Preciziei nr. 24, clădirea C1, sector 6, Bucureşti.

BILLA România a deschis două magazine noi, unul în Constanța și unul în București,  pe 29 noiembrie.

Agricola Bacău lansează în Postul Crăciunului un nou produs de tip ready-meal vegetal – Falafel – adresat consumatorilor atenţi la regimul alimentar înainte de Sărbătorile de iarnă și, în acelaşi timp, dornici de o masă rapidă şi delicioasă.

cora România a deschis pe 27 noiembrie 2012 Centrul Comercial cora Alexandriei, pe șoseaua Alexandriei, în București.

cora Alexandriei, un nou centru comercial verde.

PROFI a inaugurat cel de al cincilea magazin din Cluj-Napoca, fiind totodată al cincilea nou magazin inaugurat de reţea în luna noiembrie.

Mega Image a deschis pe 29 noiembrie 2012 un nou magazin Shop&Go în Bucureşti.

Grant’s Family Reserve, unul dintre cele mai cunoscute și apreciate brand-uri Blended Scotch Whisky, introduce pe piața din România noile pachete – cadou Grant’s Family Reserve, în ediție limitată.

Farmec lansează Ziua Cadourilor în magazinul online.

Voluntarii „Plantăm fapte bune în România”, cu sprijinul Mega Image, au desfăşurat în această lună două acţiuni de împădurire în Breaza şi Constanţa, pe o suprafaţă de 5 hectare cu peste 13.000 puieţi.

In perioda 12-13 decembrie incepe la Bucuresti a noua editie a suitei de evenimente Business Days.

De Sărbători, Lidl lansează o gamă de produse de lux.

Jack Daniel`s a pregătit o selecție de cadouri elegante.

De 1 Decembrie, Selgros oferă ca premii întâlniri cu Viitorul Naționalei de fotbal a României.

Mega Image a deschis pe 30 noiembrie patru noi magazine: două sub brandul Shop&Go şi două supermarketuri Mega Image.

PRAIS Corporate Communications, alături de partenerii săi locali, a lansat oficial pe 29 noiembrie 2012  proiectul pilot european „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”.

Internațional:

Grupul Auchan achiziționează de la METRO GROUP hipermarketurile Real din Europa Centrală și de Est pentru 1,1 miliarde de euro.

Premium:

Românii vor înlocui treptat conservele preparate în casă cu cele cumpărate din comerț.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 26 – 30 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: