Sinteza săptămânii 28 septembrie – 2 octombrie 2015

Articol PREMIUMAnaliza prezenței retailerilor alimentari din România în Social Media: „Mai este loc destul pentru creativitate”

retail

METRO GROUP şi GRUPUL AUCHAN au anunţat acordul de intrare într-o nouă etapă a parteneriatului lor la achiziţii, la nivel naţional în România, după iniţierea acestui pas în Franţa, săptămâna trecută.

IMG-7004Gilles Roudy, Director General METRO Cash&Carry România, a declarat că în următorii 5 ani, numărul de magazine La Doi Paşi se va mări de 3 ori, iar o parte dintre magazinele METRO Cash&Carry se vor remodela.

Asociația profesională de standardizare GS1 România, în parteneriat cu Guvernul României — Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri, a lansat azi, 28 septembrie 2015, agregatorul național de date de încredere despre produse „Cumpără Informat”.

Carrefour reduce taxa de livrare si modifica taxa de greutate pentru cumparaturile facute pe Carrefour-Online.ro.

Carrefour a deschis cel de-al cincilea supermarket din Timisoara, Market Uranus, ridicând numărul total de magazine în acest format la 99.

PROFI încheie luna septembrie cu trei inaugurări de magazine City la Constanţa, Braşov şi Bacău, reţeaua natională crescând la 344 de unităţi.

În perioada 25 septembrie – 7 octombrie, Carrefour organizează festivalul viurilor, ca parte a Sărbătorii Gastronomiei, eveniment dezvoltat de Ambasada Franţei în România, Camera Franceză de Comerţ şi Industrie în România şi Institutul Francez.

Au început înregistrările pentru evenimentul Retail Arena. Ediţia a treia a evenimentului Retail Arena porneşte la drum cu sloganul “ReShape Retail” şi îşi propune să impulsioneze piaţa de profil, să ajute specialiştii să găsească modelul de business cel mai eficient prin folosirea celor mai noi instrumente din piaţă.

În intervalul 30 septembrie – 3 octombrie, METRO Cash&Carry România transformă Pavilionul Central de la Romexpo în punctul de interes pentru toți partenerii și clienții săi din România, locul unde se desfăşoară METRO EXPO, Unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comerțului business to business din Sud-Estul Europei.

dm drogerie markt își continuă extinderea cu deschideri în București – BĂNEASA SHOPPING CITY şi în Alexandria, reţeaua naţională ajungând la 75 de magazine.

Partenerul companiei Farmec S.A. din Barcelona, Mercatrom Alimentacion SL, a inaugurat recent primul magazin de brand Farmec din Spania, în Barcelona. Este cel de-al 8-lea magazin de brand Farmec din afara ţării.

Brandul Nestlé Fitness lansează în luna octombrie o nouă campanie de luptă împotriva cancerului de sân. Campania #HandsOn încurajează femeile să-și verifice singure sânii o dată pe lună pentru detectarea în faza incipentă a cancerului de sân.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,969 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 28 septembrie – 2 octombrie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: